aku jadi slave makcik hasliza Part 2

1.4K 9 0
                                    

Sudah hampir dua jam aku tunggu makcik hasliza dan akhirnya dia pon pulang dgn peluh satu badan dan terus duduk atas badan dan meludah cuih ciuhhx3 dkt muka aku dan dia membuka ikatan ku dan membangunkan ku tiba dia angkat tangan kiri dia dgn tiba2 dia tarik muka dan suler dkt ketiak dia yg basah dgn peluh,ber bau masam dan tengit sikit aku meronta2 tahan nafas aku dan aku berkata dkt makcik hasliza.

( Aku ) aaaahhh busuknya ketiak makcik sy tk tahan .tiba2 makcik hasliza berkata.

( Makcik hasliza ) haha haha busukkan ha kau rasa kn hahahaha. Lepastu dia tukar ke ketiak dia sebelah kanan dia tu dan tiba2 dia bukak baju dia yg basah kena peluh tu dan memakaikanya
ke badan aku dan Menarik kepala ku ke ketiak kananya .tiba2 aku mula suka dgn ketiak makcik hasliza aku pon peluk la dia kuat2 dan menekan hidung aku lebih dlm lagi dan aku bercakap dkt makcik hasliza.

( AKU ) MAKCIK KLU SY NK CIUM KETIAK YG BASAH NIE LAGI BOLEH TK DAN MAKCIK HASLIZA BALAS BALIK.

( MAKCIK HASLIZA ) BOLEH! MAKCIK BOLEH BAGI KAMU CIUM KETIAK BASAH MAKCIK TAPI ADA SATU SHARAT.

( AKU ) APA DIA MAKCIK.

( MAKCIK HASLIZA ) MAKCIK NK BILA MAKCIK BALIK DARI ZOOMBA KE,JOGGING KE, GYM KE ATAU HIKING KE KAU KENA CIUM DAN JILAT KETIAK MAKCIK YG BASAH DAN MASAM NIE FAHAM.

( AKU ) FAHAM MAKCIK AKU PON TERUS JILAT KETIAK MAKCIK YG BASAH DGN PELUH TU RASA DIA MASIN DAN MASAM SIKIT TIBA2 MAKCIK HASLIZA DPT IDEA YG KEJI DIMANA AKU KENA IKAT DI KETIAKNYA SELAMA SEBULAN DAN AKU HARUS CIUM BAU BADAN DAN KETIAK DIA SELAMA SEBULAN DAN MAKCIK HASLIZA TK AKAN MANDI SELAMA SEBULAN SEBAB NK BAGI AKU BAU BADAN DIA YG MENYEGAT ITU .

BERSAMBUNG NEXT PART

AKU JADI SLAVE CIKGU KUWhere stories live. Discover now