Bila aku sedar dari pensan aku terkejut tgk aku berada dlm bilik yg lain aku cuba bagun tapi tk bole sebab tangan dan kaki dh kena ikat. Aku pon sambung baring balik.
Sudah hampir sejam aku tunggu akhirnya pintu dibuka timbul la makcik ain . Aku pon terkejut knp makcik ain ada sini plk nie .tiba2 makcik ain naik atas katil dan duduk atas badan aku dan berbisik dkt telinga aku.
( makcik ain )woi bodoh skrg giliran aku plk yg kerjakan kau dgn lebih zalim sekali ciuhhx3 dia ludah dkt muka aku dan lepastu dia bangun dan bukak pakaiannya sehingga bogel hanya tinggal bra dan pantiesnya aja yg tinggal dan terus duduk atas muka aku sambil dia isap batang aku lepas tu dia bukak panties dan bra dia dan dia masukkan Batang aku kedalam punggungnya dan terus dia henjut batang aku sambil aku ramas tetek dia akhirnya dia pon klimaks dan menyuruh aku jilat air dia .
Aku pon jilat la airnya lepastu dia menarik kepala aku ke ketiaknya dan menyuruh aku jilat peluh di ketiaknya rasa dia masin, tengit dan masam. Lepastu dia menarik kepala aku lagi dan membawa aku ke toilet dan membaringkan aku di dlm bathtub lepastu dia berdiri atas aku dan mengangkang atas muka aku dan suruh aku bukak mulut luas2 aku pon bukak la mulut aku luas2.
Tk sampai 30 saat makcik ain mengeluarkan air kencing yg kuning kental dan berbau hancing tu ke mulut dan muka aku lepas dia dh kencing dia bagun dan halakan punggungnya ke muka aku jugak dan dia mengeluarkan taiknya yg coklat dan berbau busuk tu di mulut ku. Dia suruh aku kunyah taiknya aku pon kunyah la taiknya rasa pahit, payau dan tawar bila dh selesai berak dkt aku makcik ain pon suruh aku jilat taiknya di punggungnya itu aku pon jilat la bila dah selesai makcik ain bagun dan keluar dari bathtub dan dia pon berlalu keluar dari toilet dan meninggalkanku terbaring didalam bathtub.
Sudah hampir dua jam aku tunggu akhirnya makcik ain pon muncul dgn berbaju kelawa dan menarik aku keluar dari bathtub tu dan menyuruh aku ikut dia ke biliknya dan menyuruh aku berlutut aku pon berlutut la lepastu makcik ain duduk atas katil depan aku dan menyondor kakinya ke arah aku sambil tersenyum .
Aku dh tahu apa yang makcik ain nk. Aku pon dekatkan hidung aku ke kakinya dan menghidu bau kakinya dan lepastu aku jilat dan isap jari kakinya aku tgk makcik ain mendersah kesedapan
apabila aku jilat dan isap jari kakinya.Lepastu makcik ain suruh aku jilat pepeknya sampai basah aku pon apalagi terus julurkan lidah aku dkt pepeknya dan aku jilat pepeknya rasa dia sungguh sedap ada rasa masin, payau dan masam .
Tiba2 makcik ain mendersah dan menekan kepala aku dgn lebih dalam lagi. aku pon meronta2 kesesakan nafas akhirnya makcik ain mengeluarkan airnya dan melepaskan kepala aku dari pepeknya.
Dan makcik ain suruh aku jilat air dan pepeknya aku pon jilat la aku tgk makcik ain terbaring kelitihan aku pon terus sambung dgn jilatan aku sampai habis.
Dan lepastu aku dekatkan muka aku dkt teteknya dan menghisap teteknya dgn rakus makcik ain hanya mendersah jer aku pon pindah lh ke tetek dia sebelah kiri plk masa aku tgh isap tetek dia
Sebelah kiri tu aku dgr suara makcik ain mendersah. Aaaaaaaaahhhhhhhhhhahhhahhaha ahah yes baby ahhhhhhhhhrrraaaahhhh aku pon apalagi terus isap tetek dia dgn laju sambil tgn kanan aku ramas tetek dia yg kanan tu.Lepastu aku membaringkan makcik ain dan aku memasukkan batang aku kedalam pepeknya dan aku terus jolok pepeknya dia punya rasa memang best gila la.
Tiba2 makcik ain menolak aku dan dia terus naik atas badan aku dan dia terus isap batang aku. Aku
Sampai terkejut tgk perbuatan makcik ain. Lepas dia dah isap batang aku dia terus masukkan batang aku kedalam punggungnya dan dia mengenjut batang aku.Aku dh mula rasa sedap dah sambil makcik ain henjut batang aku. Aku isap tetek dia sebelah kanan manakala yg sebelah kiri aku ramas.
Sudah hampir sejam makcik ain henjut batang aku dia pon cabut batang aku dari punggungnya dan dia meludah dkt batang aku dan dia terus lancap
Batang aku akhirnya terpancut la air mani aku dan makcik ain pon minum air mani aku dgn lahap .
YOU ARE READING
AKU JADI SLAVE CIKGU KU
FantasyAku jadi slave cikgu, kawanya, ibunya dan kawan ibunya.