Lepas aku jadi slave makcik ain kini aku jadi slave makcik ayu plk.
Dimana aku diikat di dlm tandas dan mulut aku disumbat kain sampaikan aku pon tk tahu kain apa tu.
Tgh aku terikat didalam tandas dan mata aku ditutupi dgn kain. tiba2 aku terdengar seperti ada org masuk dan dia memhampiri aku. Aku dh mula takut.
Lepastu dia menarik kaki aku keluar dari tandas dan membawa aku ke biliknya. Dan membaringkan aku di atas katil lalu dia mengeluarkan kain didalam mulut aku.
Lepastu dia membuka penutup mata aku .Bila aku bukak mata aku dikejutkan dgn makcik ayu yg terkangkang atas badan aku dgn berbaju kemeja lengan panjang , seluar jeans ketat dan kasut high heels sambil tersenyum ke arah aku dan tiba2 dia meludah dkt muka aku. Dia pon ketawa terbahak2.
Lepastu dia membuka baju kemeja lengan panjangnya dan melemparkan nya di lantai dan menarik aku ke atas dan menaruh kepala aku di
Ketiaknya di sebelah kiri yg tgh basah dgn peluh tu dan menyuruh aku hidu bau ketiaknya.Aku pon hidu la bau ketiaknya yg basah tu dan dia menyuruh aku jilat sekali ketiaknya dan aku pon jilat ketiaknya rasa masin, tengit, hangit dan masam lepastu dia berpindah ke ketiaknya sebelah kanan plk .
Lepastu dia baringkan aku semula dan mengangkangi wajah ku lepastu dia gosok2 pepeknya dpn mata aku lepastu dia tekan hidung aku sampaikan aku tk dapat bernafas .tiba2 makcik ayu mengeluarkan air kencingnya yg mengalir terus ke mulut aku dan rasa dia masin dan berbau hancing tapi aku tk hirau kn tu sebab aku dh byk kali minum air kencing perempuan dh dari cikgu aku, ibu tiri aku, kakak tiri Aku, makcik ain dan ramai lagi.
Semua jenis air kencing perempuan aku dh rasa dari muda ke tua semua aku dah rasa dan aku tk pernah jemu dgn air kencing diorang.
Lepas makcik ayu dh kencing dkt aku dia suruh aku bersih pepeknya dgn lidah aku. Aku pon jilat la pepeknyasampai bersih lepastu dia meludah muka aku sambil ketawa.
Lepastu dia bangun dan menghalakan punggungnya ke muka aku dan menempelkan lubang anus nyer ke hidung aku dan tk semena2 dia mengeluarkan kentutnya yg berbau busuk tu di hidung aku dan menyuruh aku hidu bau kentutnya , aku hampir Nk muntah dgn bau kentutnya dan dia hanya ketawa jer bila aku hidu bau kentutnya .
Lepastu dia bagun dari muka aku dan duduk atas badan aku sambil menyondorkankakinya ke muka aku dan menyuruh aku hidu bau kakinya. Aku pon dekatkan hidung aku di kakinya dan aku hidu segenap inci kakinya itu lepastu dia menyuruh aku jilat plk kakinya dan menyuruh aku isap jari kaki dia sekali.
Aku pon jilat la kakinya lepastu aku isap jari kakinya sampai lh dia suruh aku berhenti. Dan dia pon bagun dan menyuruh aku baring telentang atas katil.
Aku pon bagun dan terus berbaring atas katil seperti yg dia ckp .tiba2 makcik ayu naik atas katil dan mengikat kaki dan tangan aku di penjuru katil dan dia menangalkan pantiesnya dan menyumbat kn panties tu di mulut aku.
Lepastu dia pergi ke paha aku dan dia memegang batang aku dan dia meludah dkt batang aku lalu dia melancapkn nya. Aku yg terbaring hanya mendersah kesedapan.
Lepastu makcik ayu mengangkang atas batang aku dan dia memasukkan batang aku kedalam pepeknya lalu dia menghenjut batang aku. Lepastudia membuka ikatan aku lalu dia menyuruh aku buat doggy style plk aku pon bagun dan masukkan batang aku kedalam punggungnya makcik ayu hanya berdersah kesedapan ahahahahahahahaha lick, s me fucking helder ahhhhhhhhhrrraaaahhhh yes ahhhhhhhhhrrraaaahhhh itu la suara yg keluar dari mulut makcik ayu dan akhirnya aku rasa Nk keluar.
Aku pon beritahu la dkt makcik ayu yg aku Nk keluar dan dia suruh aku cabut batang aku dari punggungnya dan dia menarik batang aku ke mulutnya lalu dia menghisap batang aku dan menyuruh aku pancut dlm mulutnya.
Bila dia dh kata mcm tu Aku pon pancut la dlm mulutnya dan dia pon telan air mani aku dan makcik ayu dan aku pon terbaring kepenatan dan akhirnya kitaorang pon tertidur.
Bersambung Next Part
YOU ARE READING
AKU JADI SLAVE CIKGU KU
FantasyAku jadi slave cikgu, kawanya, ibunya dan kawan ibunya.