Gözlerimi,şuanda sikmeyi aşırı derecede istediğim alarmın sesiyle açtım.Alarmimi hevay metal yapan aklimi sikiyim ben.Hiç ayrilmak istemedigim yumuşacık yatağımdan kalktım ve üzerimdekileri biyerlere fırlattım .Yardımcılarımız toplardı zaten.Tipimin berbat olduğunu bildiğimden direk banyoya doğru aynaya bakmadan koştum.Suyu hemen en sıcağa getirdim ve buz gibi olan tenimi biraz olsun normal insan teni sıcaklığına getirmeye çalıştım.Ama sadece çalıştım...Banyonun rahatlatıcı ve huzur verici etkisinden mutlulukla(!) ve hızla ayrılarak aynaya baktım.Beyaz soluk bir tenim,buz mavisi ama duygularıma göre renk değiştiren gözlerim,kan kırmızısı dudaklarım ve simsiyah saçlarımla oldukça çekiciydim.Vücudumun bir sürü yerinde dövme vardı.Sırtımdaki kanatlarımı gizlediğimde oluşan kanat dövmesi ve kasıklarımda bulunan her bir yaratık türünün bulunduğu kücük amblemler dışındakileri ben yaptımıştım.Herneyse biraz daha oyalanırsam okula geç kalıcağım.Hemen dolabımdan siyah ipli büstiyer ve siyah dar pantalonumu çıkardım ve üzeime gecirdim sonra da saçlarıma perçemim dışarıda kalıcak şekilde bir şapka taktım.Buz mavisi bağcıklı botlarımı da giydikten sonra eyeliner ve kalem çekip ,rimel sürdüm.Çantama gerekli eşyaları tıktım.Ve kapımı açtım ki bir kapı sesi duyunca başımı oraya çevirdim.Baler yine siyah kot ve siyah üstüne yapışan bir t-sört giymişdi ve oldukça yakışıklıydı.Ama tabiki de bunu ona süylemicektim çünkü götü kalkar.Haa!!Bu arada Baler benim ikizim.Baler mutlu ama tedirgin görünüyordu.Zatan havadan da anlaşılabilirdi.Hava parçalı bulutluydu.Baler havayı kontrol edebilen bir vampirdi.Ayrıca çok hızlı koşabiliyor ve hipnoz edebiliyordu."Baler ne oldu?Tedirgin gibisin." "Sadece şu lanet okula bir an önce gitmek istiyorum Buğlem." Evet,evet adım BUĞLEM ne olmuş yani."Ben de" "BUĞLEMMM,BALERRR HEMEN AŞAĞIYA OKULA GEÇ KALCAKSINIZZ!!!!!!"(YAZAR EDİTİ:vampir de olsa türk türktür olum!) Uff! anne kulağımı siktin"Balleerrrrr küfretme!!!!!!"duyduğum düşünce ve annemin bağırışından sonra kahkaha attım ve aşağı indim.Annemin yanağını öpüp kızarttığı, patateslerden bir tane çaldım.Annemin bağırışını umursamayıp kız kardeşim Bigem ve Baler'in yanına oturdum."Abisinin birta-" "Kalk kendin al" "Ablam kumandayı uzatsana!" "Al ablacım" "Oha!!Şuan burda kardeş ayrımcılığı yapılıyor.Resmen adaletsizlik!!" "Dünya adaletsiz abi alışsan iyi edersin "dedi Bigem ve highfive yaptik.Aslinda eskiden Baler'le aramız iyiydi tabi o sarı sürtükle çıkmaya başlayana kadar...Baler'in"Size iyi bir haberim var Yağmur'dan ayrıldım"demesiyle anlaşmış gibi "CANIM KARDEŞİMM" diye anırarak üzerine atladik ve üçümüzde kahkahalara boğulduk ta ki annemin "hadi kahvaltıya" sözünü duyana kadar.Bu kadından nefret ettiğimi söylemiş miydim?Mutfağa gittiğmde içeriden 0 negatif kokusu aldım.SİZE BU KADINI ÇOK SEVDİĞİMİ SÖYLEMİŞ MİYDİM?!?İki torba kan ve 4 krep yedikten sonra evden çıktık.Siyah porsche carrerama bidikten sonra okula sürmeye başladım.Okula baktım."KUNTER KOLEJİ" iyi de burası Alkım amcanın koleji değil miydi ya?!?Baler'e baktığımda onun da şaşırdığını gördüm.Sonra gülümsedi ve "Hadi Alkım amcayı ziyarete gidelim"dedi.MÜDÜR yazan kapıdan içeri girdik.1...2..3"ALKIM AMCAAA"diye anırdık."NE VAR L-" bizi görünce dondu kaldı.Sonra bana doğru geldi ve sarıldı.Ben de kollarımı ona doladığım sırada kapının pat diye açılmasıyla sıçradım.
KARAN'IN AĞZINDAN
Anneme sigara içerken yakalandığımız için babamın odasına gidiyoduk,pardon annem bizi sürüklüyordu.Annem kapıyı actığında hepimiz şok geçirdik.Bu aşırı güzel kız kim?Niye babama sarılıyor?Ve en önemlisi babam annemi aldatıyor mu?
şarkı sövülen alarm ve multimedyadaki ise buğlem sapkası ayni
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKUNULMAZ
AcakKoşmaya başladım.O kadar müthiş bir histi ki bu ,rüzgarın yüzünü okşaması,hafif hafif gelen kuş cıvıltıları,ormanın o muazzam kokusu,akan derenin sesi sana sanki her şeyi unutturmaya çalışıyordu sanki...Olanları düşündükçe daha hızlı koşuyordum,daha...