5 yıl önce, 31 Aralık
Winwin'den;
Partiler... Yalnızsan eğer güzel değiller. Bir arkadaş grubun varsa eğlenceli olabilir belki. Ben bu olayın yalnız olanlar grubundayım. Aslında arkadaşlarım var ama şu an hepsi sarhoş ve kendi hallerinde. Onlar ısrar etmese gelmek aklımdan bile geçmiyordu. Sıradan, birkaç fakültedeki bütün 3.sınıf öğrencilerinin bayılarak geldiği bir yılbaşı partisiydi şu anki eziyet.
Elimdeki boş içki bardağını yanımdan geçen garsonun tepsisine bıraktıktan sonra artık dışarıya çıkmak için hareketlendim. Kapıya doğru yürürken bir anda gözüme Nakamoto Yuta takıldı. Bir iki defa merhabalaşmadan başka bir konuşma geçmemişti aramızda. Şu an o da yalnız oturuyordu. Birkaç hafta önce çok sevdiği sevgilisi Ten Lee'nin onu Lee Taeyong'la aldattığını duymuştum. Yani duymamam imkansızdı bütün okul birkaç gün bunu konuşmuştu. Yuta bildiğim, duyduğum kadarıyla iyi birisiydi. Kötü bir alışkanlığı, davranışı yoktu. Arkadaşları tarafından sevilen, sayılan biriydi. Yolumu değiştirip ona doğru yürüdüm. Beni görünce gülümsedi ve selam verdi. Hal hatır faslından sonra beraber dışarı çıktık. Saat gece 12 ye yaklaşıyordu ve havai fişek gösterisi olacaktı yeni yılın gelişi için. Yuta ile beraber kalabalığın yanına gidip gösteriyi izledik ve birbirimize yeni yıl dileklerinde bulunduk. Partiden çıkıp biraz daha yürüdük, sohbet ettik. Yuta ile konuşursanız onun ne kadar sıcakkanlı bir insan olduğunu anlamanız zor olmazdı. Daha sonra ayrılıp eve gittim.
Eve geldiğimde telefonun cebimde titreştiğini hissettim.
"yuta_nakamoto sizi takip etmek istiyor."
Instagrama girip isteği onayladım. Anında bir mesaj gelmişti.
yuta_nakamoto:
-Bu gece için çok teşekkür ederim, çok sıkılmıştım partiden gelip beni kurtardın.
sichengdong:
-Benim için de güzel bir geceydi :) ve ayrıca çok sıkıcı bir partiydi.
yuta_nakamoto:
-Tekrardan teşekkürler. Mutlu yıllar. İyi geceler.
sichengdong:
-Rica ederim. Sana da mutlu yıllar. İyi geceler.
Herkese yeniden selaam. Sonunda bölüm yazabildim :) Açıkcası bu bölümü biraz daha uzatmaktı düşüncem ama burada kesmek istedim. Umarım keyif alıyorsunuzdur. Yorumlarınızı ve beğenilerini bekliyoruuum <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nothing's Gonna Hurt You Baby | yuwin
Fiksi Penggemar"Ölüm saati 1.27" "Seni hiçbir şey incitemez bebeğim." _yuwin_ ! Bütün haklar Yuta'nın Winwin'e karşı sevgisinde saklıdır !