felix ayağına terliklerini geçirip pıtı pıtı merdivenlerden yurt bahçesine iniyordu. wooyoung ile bir süredir pek konuştukları söylenemezdi. sebebi ise az çok tahmin edilebilirdi.
duvarın kenarından, yerde ki taşları ayağı ile ittiren sarı-siyah saçlı çocuğa baktı. düşünceli ve ciddi,aynı zamanda birazda heyecanlı olduğu halinden belli oluyordu. felix'in de bir farkı olduğunu söyleyemezdik.
wooyoung'u daha fazla bekletmemek amaçlı duvarın arkasından çıkmış ve başını öne eğerek büyüğüne doğru adımlamaya başlamıştı. ancak, önüne bakmadığı için ne zaman duracağını tahmin edememiş ve büyüğünün sırtına kafasını çarpmıştı.
"ah çok sert!"
"ne?"
felix kafasını tutarak geri sendelediğinde, wooyoung hem gelen darbe hem de sese karşı irkilip arkasını dönmüştü. dudak büzerek alnını ovuşturan sarı saçlı oğlana bakıp gülümsemiş ve tam olarak vücudunu ona çevirmişti.
"hoş geldin"
"hoş buldum da,ne istiyorsun söyle çabuk"
"acelen mi var?"
"hayır yanında durmaktan..utanıyorum"
felix sonda ki kelimeyi mırıldanarak söylemiş ancak wooyoung kelimeyi anlayabilmişti. bir süre konuşmamış, öylece felix'in güzel suratını incelemişti.
"çıkalım"
"ne?"
felix'in hiç beklemediği bir anda gelen teklif onu epey bir şaşırtmış ve heyecanlandırmıştı. gözlerini wooyoung dışında her yerde gezdiriyor ve yanaklarının kızarmaması için tanrıya dua ediyordu.
"ama bunu konuş-"
"senden cidden hoşlanıyorum yongbok"
"bunu nerden bilebilirim?"
"bilemezsin,doğru"
"inanmak istiyorum ama korkuyorum"
"neden?"
"tekrar aşık olmaktan..
gerçi, bunu çoktan yaptım"
wooyoung duyduklarıyla ne tepki vereceğini bilemedi ve eli ayağına dolaştı. felix ise ağzından kaçırdığı cümle için, içinden kendine saydırıyordu.
"peki aşık olduğun kişi, ben miyim?"
felix usulca kafasını sallamış ve tekrar bakışlarını kaçırmaya başlamıştı. şimdi ne olacaktı? sevgili olacak mıydı bu ikili? yoksa ayrı yollara mı dağılacaklardı emin değildi.
"şimdi cevap vermek zorunda değilsin, bekleyeceğim. hazır olduğunda bana mesaj at"
wooyoung gülümseyerek felix'in saçlarını karıştırmış ve odasına gitmek üzere yanından ayrılmıştı. arkasında vücudunun ısısını koruyamayan bir felix bıraktığından habersiz bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ass, woolix
Fanfictionyoungw götün güzelmiş bi kere dokunabilir miyim? wooyoung x felix tamamlandı. knowyy,150521