Başlangıç

859 13 2
                                    

Merhaba, ben mia 19 ocak 1994 doğumluyum. Ve underbrush krallığında prenses olarak doğdum ve benim doğuştan özel güçlerim var.. Bende anlamıyorum,neden ben? Çok şanssız bir kızım çünkü güçlerimi kontrol edemiyorum ve ortalığı batırıyorum neden bilmiyorum ama, Herkez benden nefret ediyor ben ne yaptım ki? Beni suçlamayın, beni yaratanı suçlayın doğuştan böyle olmuşum suçum ne yani.Neyse annem ve babam bugün diğer krallıklarla ticaret yapmak için gemiyle diğer krallıklara seyahat yapacaktı,Ve benim diğer krallık eranil'ede aşık olduğum bir çocuk vardı, O da benim gibi doğuştan özel güçleri vardı,Onun güçleri ateş benimkiler ise buz'du. O çocukta benim gibiydi hergününü lanetlerdi herkez onu suçlardı sinir krizi geçirirdi bende onla tanışmak için bir plan yapmıştım.Gizlice annem ve babam'ın gideceği gemiye binmekti,Onunla tanışmak için sabırsızlanıyordum o'da benim gibi bir berbat hayat yaşıyordu. İşte zamanı geldi saat tam 16:30 oldu annem ve babam hazırlanıyorlardı gemiye binceklerdi.Ben ise bir örtüyle örtünüp gizlice geminin arka kapağından girdim. Ve geminin kamarasına gizlice girmiştim,Aa oo gemi kaptanı geliyordu ne yapacağımı şaşırdım ve güçlerimle kendimi erkek kılığına soktum ve ona kendimi diğer kaptan olarak tanıttım. DEVAMI GELECEK.

Karlar KraliçesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin