Když jsme domluvili s Urarakou tak jsme už šli každý do své chatky.
Todoroki tam seděl na posteli a četl si nějakou knížku. Vzal jsem si telefon a šel zavolat mámě jak po mě chtěla.Až jsem sni dovolal, tak tady přišla jedna z vedoucích a poprosila aby jsme odevzdali telefony. Vůbec jsem si neuvedomil že tady mít telefon nebudem až na dnešek.
Oba dva jsme si četli. Ale pak najednou Todoroki prolomil to ticho a řekl "Midorio, o-omlouvám se jak jsem po tobě minule řval I když si mi chtěl jenom pomoct, neměl jsem vůbec dobrou náladu a jen jsem si na tobě vybil zlost." řekl.
"Jo, já to chápu." řekl jsem.
"Proč mi chceš pomoct I když mě vůbec neznáš?" řekl a mě to zarazilo. Ani sám nevím proč mu chci pomoct, prostě mi ho je líto když je smutný.
"N-no je mi líto že jsi smutný. Nevím jaké máš problémy ale ja na minulé škole neměl žádné přátele a nikoho kdo by mě měl rád, takže jsem ztoho byl dost smutný" řekl jsem mu popravdě.
"Aha, to mi je moc líto. To já mám zas na hovno otce. Je to úplný debil. Furt jen mě řve ať mám lepší známky a jinak se o mě nezajímá. Mámu už nemám. Umřela při porodu, nejspíše za to mě táta nenávidí." řekl dost smutně a ja se na něj lítostně díval. Bylo miho opravdu líto.
" Ani nevíš jak moc mi jeto líto, kdybych mohl tak bych ti nejraději s tím pomohl ale bohužel nemám jak. "řekl jsem popravdě a podíval se smutně na zem."To je vpoho. Já už si na to nějak tak zvykl. Ale děkuju, že se vůbec zajímáš a je ti to líto. Jšeš vlastně první člověk kdo se o mě zajímal a komu jsem to řekl." Asi tak pul minuty bylo ticho. Nevěděl jsem co mu mám říct. Bylo mi ho líto ale vimze slova nic nespraví. Ale pak Todoroki řekl :" Víš co, kašli na to. Už jsem unavený a asi pujdu spát. Dobrou." řekl, otočil se na bok zády ke mě. " Dobrou Todoroki. " Lehnul jsem si a snažil se usnout ale nešlo to. Furt jsem musel myslet nad Todorokim. Opravdu mu chci nějak pomoc.Konečně je tady další kapitola. Nějak jsem si prostě řekla že to potřebuje prostě dopsat tak jsem napsala v rychlosti jednu kapitolu. Snad se líbí ;). Budu se snažit psát často kapitoly. Třeba aspoň jednou týdně.
Budu moc ráda za hvězdičku a komentář. Zatím ahooj🖤🖤.
ČTEŠ
Od teď jsi můj (Tododeku)
FanfictionPříběh je o Midoriovi, který se s matkou přestěhuje do Tokia a začne chodit na školu U.A. Nikoho tam znát nebude a nebude tam mít žádné přátele. Pak tam ale pozná holku Uraraku a kluka jménem Lida. Ti ho seznámí s pár lidmi že třídy. Pak ho ale zauj...