Celý týden uběhl nějak tak rychle a už byla neděle večer a já si chystal věci na ten kamp. Hrozně moc jsem se těšil. Učitelka nám říkala, že budeme v chatkách po dvojicích a že si tu dvojici vylosujeme, takže by mě zajímalo s kým budu. Doufám že budu s Lidou ale je to malá šance. S Urarakou 100% nebudu protože kluci si vylosují nějakého kluka. A holky si zase budou losovat holky. Ale já to chápu, asi by to bylo divné kdyby byl v chatce holka a kluk.
Už jsem měl nachystané věci na ten kamp. Přišla za mnou máma abych jí pořádně obejmul protože ráno se už neuvidíme. Jde brzo do práce.
"Ale no tak mami, ja se tady s tebou fakt mazlit nebudu!" řekl jsem zoufalým hlasem.
"Ale no tak... Vždyť jsem ti dala život Izuku, a jsem tvá matka takže pojď!"
Řekla taky dost zoufale.
"fajn" řekl jsem znuděným hlasem a šel za ní na gauč.Když už si mě pořádně vypusinkovala a obejmula tak už jsem si šel lehnout abych měl ráno dostatek energie.
Ráno jsem vstal, udělal ranní hygienu a šel se nasnídat. Všiml jsem si, že mi mamka na stole nechala papírek, na kterém bylo napsáno "Ahoj Izuku, doufám, že si to na tom kampu užiješ a že si tam najdeš spoustu kamarádů, večer mi prosím zavolej pokud budeš moct. Posílám velkou pusu
Máma."
Jen jsem se na tim usmál a dal to zpátky na stůl.Už jsem šel do školy a cestou potkal Uraraku a Lidu." Ahoj Midorio" usmála se na mě Uraraka když mě pozdravovala. "Ahoj Midorio" řekl Lida a také se usmál. "Ahojte lidi" řekl jsem nadšeně.
"Máme být o půl 8 před školou a čekat na bus, který pro nás přijede, ale je ještě třičtvrtě na sedm takže by jsme mohli jít ještě rychle do kavárny, která je tady za rohem" řekl Lida a my s Urarakou souhlasili.V Kavárně jsme si dali kafe a říkali si jak se těšíme na kamp a co si myslíme, že tam budeme dělat.
Kdyz už bylo 7:10 tak jsme šli už do školy, cesta trvala tak deset minut takže jsme to stihli. Už tam byla většina třídy ale zatím tam nebyl Todoroki. Počkat cože?! Proč jsem si všiml, že zrovna on tu není?! No to je jedno. Nevím proč ale hrozně mě zajímá ale zároveň mám z něj i trochu strach. Takze doufám, že nebudu sním v chatce.
Za chvili tady přišla už i učitelka a byli tady všichni, i Todoroki. Cesta má trvat asi tak půl hoďky takže doufám, že budu sedět s někým s kým se bavím abych se nenudil.
Když jsme nastoupili do autobusu, tak jsem si sedl s Lidou a před námi seděla Uraraka i s Jirou. Todoroki seděl za námi, respektive za mnou. Bylo docela nepříjemné.Po cestě jsme si povídali o různých věcech.
Když jsme dojeli, tak jsme si šli hned vylosovat s kým budem na pokoji. Hádejte koho jsem si vylosoval. Nikoho jiného než Todorokiho. Jak jinak. Nevím proč ale mám z toho divný pocit. Lida byl s Kaminarim a Uraraka byla s Jirou. Docela náhoda.
Šli jsme se s Todorokim zabydlet na naší chatku, bylo to tam docela útulné a sympatické, lepší než jsem očekával.
Celou dobu co jsme si vybalovavali bylo takové to trapné ticho, které nikdo nemá rád. Cítil jsem se docela trapně.
Dneska to je docela kratší kapitolka ale i tak doufám že se líbila. Co si myslíte že se stane na kampu? 😏
Pomalu ale jistě už se to začíná rozjíždět. Takže se máte na co těšit.
Budu moc ráda za každý komentář a hvězdičku.
Tak zatim sayonara<3(omlouvám se za pravopisné chyby pokud tam jsou)
ČTEŠ
Od teď jsi můj (Tododeku)
FanficPříběh je o Midoriovi, který se s matkou přestěhuje do Tokia a začne chodit na školu U.A. Nikoho tam znát nebude a nebude tam mít žádné přátele. Pak tam ale pozná holku Uraraku a kluka jménem Lida. Ti ho seznámí s pár lidmi že třídy. Pak ho ale zauj...