( příběh je jen z pohledu Midoria)
Ráno jsem vstal, udělal ranní hygienu a šel se obléct.
Jsem docela nervózní, dneska jdu poprvé do školy U.A a nikoho tam neznám. Na minulé škole jsem neměl kamarády a nikdo mě neměl rád, takže doufám, že tady to nebude stejné a že si najdu kamarády.Nasnídal jsem se a šel do školy, šel jsem pěšky protože škola není zas tak daleko od mého nového domova, a taky vím kde je. S mámou už tady v Tokiu bydlíme přes týden, takže už nějak tak vím kde co je.
Když jsem došel do školy přišla za mnou jedna Paní. " Dobrý den, ty musíš být Midoria, ráda tě poznávám. Jsem tvoje třídní učitelka, Hana Handersnová." řekla a usmívala se na mě
" D-dobrý den, taky vás rád poznávám" řekl jsem docela nejistě.
" Pojď semnou, zavedu tě do ředitelny a pak ti ukážu tvou novou skříňku" řekla a já jen přikývl a usmál se. Vypadala dost sympaticky. Řekl bych že jí je okolo třiceti.
Než jsem se nadál, byli jsem u dveřích na kterých bylo napsané ředitelna. Paní Handersnová zaklepala na dveře a vešla do vnitř a já hned za ní, byla tam starší paní asi okolo 40-50 let. Vypadala taky dost sypmaticky a hezky se na nás usmívala. "Dobrý den Midorio, jsem ředitelka této školy, mohl by jsi mi prosím jenom říct kdy ses narodil, celé jmeno a kde bydlíš? Potřebuju to abych to mohla zapsat do tvé nove žákovské." řekla a mile se na mě usmívala. Po zodpovězení těch otázek mi dala mé nové klíče od skříňky.Pani učitelka Handersnová mě zavedla k mé nove skříňce a pak do třídy. " Děti tohle je váš nový spolužák. " celá třída se na mě dívala, cítil jsem se hrozně, nemam moc rád když se na mě dívá tolik lidí. "můžež se představit a pak si sednout vedle Uraraky." řekla a ukázala na holku, která seděla v třetí lavici sama, měla hnědé kratší vlasy a také vypadala dost sypmaticky. "Jmenuji se Izuku Midoria a moc rád vas všechny poznávám" řekl jsem docela nejistě a a posadil se vedle té holky.
Ahoooj, tohle je má první knížka, takže bych byla moc ráda za pozitivní komentáře a hvězdičku😊. Tahle kapitolka je docela dost krátká a je jenom tak na úvod. Omlouvám se za pravopisné chyby pokud tam jsou a doufám, že vás knížka zaujala. Dnes vydám ještě pár kapitol, takže zatím ahooj🖤✨
ČTEŠ
Od teď jsi můj (Tododeku)
FanficPříběh je o Midoriovi, který se s matkou přestěhuje do Tokia a začne chodit na školu U.A. Nikoho tam znát nebude a nebude tam mít žádné přátele. Pak tam ale pozná holku Uraraku a kluka jménem Lida. Ti ho seznámí s pár lidmi že třídy. Pak ho ale zauj...