X. │ A vizsgálat

25 2 0
                                    

- Ja és még valami... Holnap legyetek szívesek fél órával elöbb érkezni, mivel egy egész napos összevont vizsgálaton fogtok részt venni, ahol felmérjük az alapvető képességeiteket és a testi adottságaitokat.

Zeno tanárúr hazaengedte a diákokat pihenni a holnapi vizsgálatra, hiszen ahhoz, hogy a legjobbat add, sok pihenés kell. A Hirákat elöbb hazaengedték, ezért Ryo egyedül ment haza.

Másnap Ryo elindult kipihenten a képző felé, út közben a szokásos arc köszöntötte, akivel eggyütt mentek tovább. Összegyűjtötték a diákokat a képző hátsó udvarában és szokásos módon összegyűltek, ahol ismét Kyzui tanárnő várta őket:
- Üdv, diákok. Ma egy összevont vizsgálaton fogtok résztvenni, ahol a legjobb éneteket kell adni, ugyanis ez a  vizsgálat csak egyszer fog megtörténni, és az adataitok fel lesznek jegyezve, és sorba lesznek állítva. Ez a felmérés  késöbb majd beleszámít a besorolásotokba. Minél jobban teljesítetek ma, annál jobb rangot kaphattok akkor, hogyha megszabadúltatok a kezdő rangtól a félév után. Látom mindenki megérkezett. Kövessetek a sportpályára, ott fog lezajlani a vizsgálat.

Kyzui elvezette a diákokat a sportpályára, majd folytatta:
- Először a magasságotokat és a testi arányaitokat fogjuk lemérni, aminek segítségével a harci viseleteteket tudjuk majd méretre szabatni, hogy tőkéletes legyen. Külön kérésre a saját ötleteiteket is hozzá lehet adni a ruházathoz, hogy tényleg minden tökéletes legyen számotokra, és esetleg egyedivé tegyen minden dukunt, hogy jobban felismerhető és megkülönböztethetőek legyetek. Sorakozzatok fel elöttem névsor szerint, és elkezdem mérni az adatokat.
Kyzui tanárnő lemérte mindenkinek a magasságát, súlyát, testzsír százalékát, emelett lemérte a váll és a derék szélességet, és végül a mellkas körméreteit is. Ezután kezdődhettek a megterhelőbb feladatok.
Kyzui felosztotta a diákokat hatos csoportokra és elkezdte a futás felmérést.

A futás felmérése a következőképpen zajlott:
Hat ember felsorakozott a 200 méteres futópálya rajt vonalához. Amikor elhangzik a csapó hangja, akkor indul el a futás is. Ezt háromszor ismételik meg és azoknak az átlaga kerül be adatnak. Kyzui indította a futókat és egy zsebórával mérte le körönként a futók idejét.

Az első csoport felállt a rajtvonalhoz. A futópálya első sávjában Akira Genshu állt. A második sávvot Ryo Yami foglalta el. A harmadik sávban Zensou Hide készülődött. A negyedik sávban Mayo Akiha. Az ötödik sávban Levi Chari. Az utolsó helyet pedig Sawagi Tasu foglalta el.

- Hé, Ryo! Most tuti én leszek az első. Alakodról megmondom, hogy talán utolsó még lehetsz. - mondta Akira nagyképűen
- Addig jártasd a szád, amég nincs tele azzal a sárral, amit felhord a cipőm. - válaszolta vissza Ryo, majd felkészült az indulásra.
- Rajthoz... Vigyázz... Kész... Start! - kiáltotta fel Kyzui tanárnő, miközben egy segéd tanár összeütötte a csapót.

Ezzel elkezdődött a futás. Ryo felfoghatatlan sebességgel sprintelte végig a pályát. Akirának esély sem volt utolérni őt, csak nézni tudta, ahogy Ryo egyre jobban távolodik tőle. Nem tudta elképzelni, hogy hogyan lehetséges ez, de már legbelül fel is adta az első helyet.

A futásnak vége lett. Akira mind a három körben második lett, és még ha mindenét bele is adta, az sem tudta megmenteni őt a második helytől.

- Következőleg a súlypont emelkedéseteket fogjuk felmérni. Egyesével fogtok ugrani, először helyből, aztán pedig nekifutásból. - kiabálta Kyzui tanárnő, majd felállt egy magas betonfal mellé, amin beosztások szerepeltek.

A súlypont felmérés a következőképpen zajlott:
A diákok a kezükre krétaport szórnak, majd megjelölik a falat abban a magasságban, amit ugrás nélkül még elérnek. A helyből történő méréshez a fal elé kell állniuk és a lehető legmagasabbra kell felnyúlniuk ugrásból. A nekifutásból történő mérésnél pedig ugyanez a feladat, csak itt nekifutásból ugranak fel.

- Hát ismét találkozunk Ryo Yami. Ebben biztosan nem lesz esélyed, hiszen az ugrás a specialitásom. Évtizedeken keresztül gyakoroltam erre a pillanatra. - szólt be gúnyosan Akira
- Hát de még csak 16 éves vagy, Akira. Látszik, hogy tényleg csak az ugrásra fókuszáltál, nem az alapvető gondolkodásra. - válaszolt nevetve Ryo.

- Akira, te következel. - mondta Kyzui, és Akira felé intett.
- Csak figyelj Ryo, ennél nemigen látsz nagyobb csodát. - dicsekedett Ryonak, miközben a fal felé sétált.
Akira bekrétaporozta a kezét, megjelölte a falat, majd egy kiemelkedően magasat ugrott és jelölte meg a falat másodjára.
- Ez nem semmi Akira, ezt nem néztem volna ki belőled! - mondta az egyik lány.
- Hát látod Himavari, ezt hívják profizmusnak... - válaszolt vissza Akira.
Ezután Akira nekifutásból is megugrotta, és ez is kifejezetten magas eredmény lett. Akira büszke volt magára, és biztosra vette, hogy ezt Ryo nem tudja megdönteni. El is könyvelte magát elsőnek ebben a kategóriában.

Ryo csak késöbb következett, de végre eljött az ő ideje is. Bekrétaporozta a kezét, megjelölte a magasságot, de mielött ugrani tudott volna, a tanár hozzászólt: - Ryo, mindig olyan unott fejed van. Olyan, mintha nem is adnál bele mindent.
- Nyugtan adj bele mindent, úgy sem győzöl le. - kiabálta Akira Ryo felé.
- Hát legyen, akkor beleadok mindent... - mondta unottan Ryo.

Ezzel Ryo felugrott és az eredménye kétszer akkorára sikerült, mint Akirának. Az ugrást követően egyből hátrálni is kezdett és nekifutásból is megugrotta. Ez az eredmény is körülbelül a kétszerese volt Akiráénak. Akira nem hitt a szemének, mintha valami rémálomba lett volna. Csak haza akart menni.
- Hogyha a tiédet profizmusnak nevezik, akkor ez mi, Akira? - kérdezte hangosan Himavari.
- Te csak fogd be. A közelünkbe se értél, Himavari. - szólt vissza Akira dühösen.

A következő felmérés a távolugrás volt. Ez is hasonlóan folyt le mint az eddigi felmérések. Itt csak nekifutásból mérték le az eredményt, és kétszer futhattál neki a távnak. Itt Akira ugrotta a legnagyobbat, de csak azért, mert Ryo mindkét alkalommal rálépett a vonalra, és így érvénytelen volt mindkettő ugrása.

- Na látod Ryo? Végre kiderült, hogy ki a jobb. - mondta boldogan Akira.
- Igen tényleg kiderült, 2 az 1 arányban nyertem. - mondta mosolyogva Ryo.
- Hát... Azok nem értek, mert nem adtam bele mindent!
- Ha te mondod...

Ezután mindenki megkapta a személyre szóló papírját az aznapi eredményeivel:

-

Ryo Yami (Azonosító száma: 17)

Testi Adottságok:
Magasság: 181 cm
Testsúly: 74,3 kg
Testzsír százalék: 9%
Mellkas körmérete: 94,3 cm
Váll szélessége: 53,1 cm
Derék körmérete: 73,6 cm

Atlétikai Adottságok:
Futás Ideje (Átlag): 16 mp   Helyezés: #1
Sebessége (Átlag): 13 m/s -> 45 km/h   Helyezés: #1
Súlypont (helyből): 45 cm   Helyezés: #1
Súlypont (nekifutásból): 83 cm   Helyezés: #1
Távolugrás eredménye (legjobb): /   Helyezés: #/
Összesített helyezés: 1/34

-

Ryo elégedettnek érezte magát az eredményeivel, de kicsit sajnálta, hogy a távolugrást úgy elrontotta. Megvárta Miyut a Dukun Képző elött és összehasonlították az eredményeiket.
Miyu elképedve nézte Ryo eredményeit, még úgy is meg volt lepődve, hogy ismeri Ryot és látta, hogy jól teljesített  a teszteken.
Kezdett későre járni, ezért elindultak hazafele. Az úton még Ryo meghívta Miyut egy fagyira, aztán mindketten hazamentek...

Demon X Dukun [1. évad]Where stories live. Discover now