A titkod nem leszek

16 1 0
                                    

-Ha a férjem rájön, hogy mit csinálok veled akkor abból nagy baj lesz.
-Ne aggódj. Az én szám csukva van.- húzta az ágyra kedvesét.
-Suguru...- csókolta meg.

A kapcsolatuk már fél éve tartott de Sugurut egyre jobban zavarja.
Érzései vannak iránta még ha ő ezt észre sem veszi.

Elkövetett egy hibát. Felhívta Kenmát és elmondtam neki, hogy Tetsurō vele fekszik.

-Suguru, gondoltam beugrom hozzád.- mosolygott de Suguru csak elnézett.- Miért nézel így? Mi a bajod?- emelte meg állát de ő csak elkapta arcát.- Olyan furcsa vagy! Mi a bajod?
-Ne kérdezd mert szomorú lesz a válasz. A torkod máris száraz! És érzem, hogy remegsz... ugye megbocsájtasz? Most vörösen ég a bőröd mert tudja már a bűnöd. Én bármit megteszek neked! De a titkod nem leszek...
-Te voltál aki mindent bedobott! Ki ha meglátott mindig ragyogott! Pedig pontosan ismertél! Semmit sem ígértem! Mégis azt mondtad akarod!
-Tetsurō
-Te nem tudod... hogy mit okozol... ezt nem hiszem el! Csak szórakozol! Tényleg hívtad őt!? Válaszolj! Most ugye ez nem komoly?!
-Ne kérdezd mert szomorú lesz a válasz! A torkod máris száraz! És érzem, hogy remegsz! Ugye megbocsájtasz? Most vörösen ég a bőröd mert tudja már a bűnöd. Én bármit megteszek! Neked! De a titkod nem leszek!
-Miért tetted ezt!?
-Érzések... érzések... érzések nem csak vágyak! Úgy égnek... úgy fájnak... miért kéne, hogy csendben várjak!?
-El sem hiszlek!- mondta majd elhagyta a lakást.

Suguru összetörten nézett utána majd kabátjat megfogva utána rohant.
Tetsurō kocsijába ült mikor Suguru leért az ajtóhoz.

-Tetsurō! Kérlek!- kiáktott érte elkezdve könnyezni de ő csak elhajtott.- Sajnálom...- mondta a kocsi után nézve.

Tetsurō hazament ahogy csak tudott de mikor belépett férjét dühösen találta otthon.

-Ken- szólalt volna de férje pofonvágta.
-Hogy voltál erre képes!? 2éve házasok vagyunk!
-Kérlek... biztos ezzel megalázlak, de ne tévesszen meg a látszat! Nem én kezdtem! Levadásztak!
-El sem hiszlek!- indult el ahogy könynei megeredtek.
-Nem szerettem egy percre sem! Esküszöm most befejeztem! Visszaírok, hogy ne keressen! Ne hogy ez a botlásom, valamit is elrontson.- mondta de férje rá sem nézett.- Veszekedj! Kiabálj! Valamit mondj! Ezt iszonyúan sajnálom! De azt fontos tisztáznom! Hogy ami neked is, az nekem is ugyan úgy fáj! Sohasem hazudok már! Mostantól! Ez a szem nem igéz mást, mást! Mostantól! Ez a kar nem ölel mást, mást! Mostantól! Ez a test nem akar mást, mást! Mostantól!
-Szép szavak! Csak szép szavak! Mondhatsz bármit, ha mást mutat rólad a tapasztalat!
-Szőttük együtt a terveket!
-De a legjobb rész most elveszett! Hogy értsem meg ha te sem érted? Nekem ez a kis botlás, valami egészen más.- mondta mire érezte férje kezeit a vállain ezért megfordult és meglökte.- Ne akarj, ne remélj, ne hazudjál! Oda van a csendélet! Fáj de ez nem lényeg! A levegő, nehezebb szavaidnál! Sosem lesz ugyan az már! Mostantól! Ez a szem nem igéz már, már! Mostantól! Ez a kar nem ölel már, már! Mostantól! Ez a test nem akar már, már! Mostantól!
-Kenma.
-Nekem ez a kis botlás, valami egészen más. Ne akarj, ne remélj, ne hazudjál!
-Ezt iszonyúan sajnálom! De azt fontos tisztáznom! Hogy ami neked is, az nekem is ugyan úgy fáj! Sohasem hazudok már!
-Ne akarj mást! Ne ölelj mást! Ne szeress mást!
-Nem fogok! Ígérem!
-Időre van szükségem!- mondta Kenma és kabátját megfogva elhagyta a lakást.

Kenma éppen szülei lakása felé sétált sietve mikor egy pisztoly lövés hallatszott és a férfi összeesett.

-Ken... HUH!?- rémült meg mikor meglátta férjét a földön elterülni.- NE!- rohant hozzá zokogva.- Ne csináld ezt velem! Könyörgöm! Elcsesztem! Sajnálom! Kérlek!- zokogott férjével karjaiban.
-Mostmár nincs útban!- hallotta meg szeretője hangját.
-TE BETEG ÁLLAT! MEGÖLTED!
-Csak is értünk tettem.
-Suguru... hogy tehetted ezt!?
-Nem leszek a titkod!
-Ezért ölted meg!?
-Ha ő eltűnik az útból, benünket senki nem állít meg!
-Inkább ölj meg! Nélküle ne lennék képes rá!
-Gyere haza. Nem lesz semmi.- húzta fel szeretőjét.

A napokban mindenki a halálesetről beszélt és Tetsurō ezt nem bírta tovább.

-Drágám haza ért... ne... NE!- kezdett el zokogni Suguru ahogy meglátta felakasztott szeretőjét.- KERÜLJ A POLKORA KUROO TETSURO!!!- zokogott.

Ötlet adók:

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: May 30, 2021 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

KuroKen AngstDonde viven las historias. Descúbrelo ahora