Petőfi szemszöge
Közben még mindig az esőben álltunk, úgyhogy gyorsan elővettem a boxeremből egy-egy Nők lapját, és a fejünk fölé emeltem. Erre csak egy igazán kanos pillantást kaptam... Jacob Sartoriustól?! Mit keres itt az exem?!
- Fjű-fjű - próbált meg fütyülni az az igazán káddal fejbebaszott.
- Mivan Jacob, még mindig csak szopni tudsz? - szólt rá Arany.
- Te ismered ezt az embert? - néztem a szerelmemre.
- Hogyne ismerném? Híres prosti, mindenki ismeri aki hallgat Girl in redet!
- Én nem tudtam, hogy prosti... bár én Jojo Siwát szoktam hallgatni. És amúgy is! Nekem soha nem mondtad, hogy prosti vagy amíg együtt voltunk! - akadtam ki.
- Ti együtt voltatok? - most Aranyon volt a sor hogy kiakadjon.Olyan kawai amikor haragos kedvében van! - olvadoztam.
- Sajnos igen, 2 évig.
- Mégis mikor?
- Még amikor a VSCO girl korszakomat éltem - vágta rá Jacob - De mostanában a Fuckboy stílus közelebb áll hozzám.
- Ja, pont ezért mentünk szét, mert a "SKSKSKSK" aranyosabb volt mint a mutató -és középső ujj belső nyalogatás. Nekem amúgy sem puszim van - könnyeztem be a rémes emlékekre visszagondolván.
- Nem is hiányzik egy ilyen érzékeny ember - nézett rám megvetően.
- Hajajj hogy beszélsz a szerelmemről? - ölelt át János azokkal a vézna karjaival. Pont úgy néztek ki mint egy ropi. Lol ezen majdnem elnevettem magam olyan funny vok.Jacob erre csak beharapta az alsó ajkát, és összehúzta a szemeit, amitől úgy nézett ki mint egy elcseszett Kim Dzsongun, majd egy Michael Jacksonos "He-heee"-t hallatva megfordult, és a rózsaszín Bubbi Guppis görkorijában elsiklott.
YOU ARE READING
Petőfi x Arany ff.
Historical FictionA sztori Petőfi Sándor és Arany János románcáról szól Jó olvasást :))