N/t pov*
Este ora 7:00,iar eu acum am plecat de la spital.Pe mama o mai țin o zi internată.
Oprec un taxi și îi dau șoferului adresa,iar în 10 minute am ajuns.Îi dau banii și mă dau jos din mașină.Intru în casă și nu văd pe nimeni.Urc sus și intru în camera mea,dar încremenesc când îl văd pe tata.Acesta se apropie de mine și doar atunci văd cureaua din mâna lui.Încerc să fug,dar nu reușesc.Tata mă prinde de mână și mă trântește pe jos începând să mă lovească.Durea al naibii de tare.Plângeam,urlam,dar toate acestea îi ofereau și mai multă satisfacție tatei.
După aproape două ore totul a luat sfărșit.Tata a ieșit din cameră cu zâmbetul pe buze,iar eu am rămas tot pe podea.Corpul mă durea îngrozitor de tare.Mă ridic cu greu de pe jos și merg la baie.Mă uit în oglindă și îmi văd tot corpul plin de vânătăi și sânge.Îmi șterg sângele de pe corp și-mi dezinfectez rănile,apoi mă îmbrac așa:
Iar peste îmi iau un hanorac alb.Ies din baie și cobor jos cu teamă.Răsuflu ușurată când văd că tata nu este în casă.Sigur a plecat din nou la bar.Mă uit la ceas și văd că este ora 10:15.Nu mai are nici un rost să mă duc la facultate.Îmi fac ceva de mâncare,apoi ies să mă plimb puțin.Ies din casă și merg în parcul din apropierea casei.Mă plimb puțin,apoi mă așez la umbra unui copac.Îmi las capul să cadă ușor pe trunchiul copacului și trag aer în piept.
Timpul a trecut așa de repede,încât aș vrea să se oprească măcar pentru câteva minute.Dar știu că acest lucru nu se poate.
Mă ridic de pe jos și pornesc spre casa băieților.Era deja ora 13:45.Mai am 15 minute până îmi începe programul de lucru,așa că nu mă grăbesc,oricum nu pot merge repede din cauza durerii.Ajung în vreo 10 minute.Intru în casă și rămân surprinsă când aud voci din sufragerie.Merg și îi văd pe băieți stând pe canapea.
N/t:Heyyy.
Băieți:Bună N/t.*spun și se ridică de pe canapea venind spre mine*
Jin:Cum se simte mama ta?
N/t:Este bine.Mâine o externează.
Jin:Mă bucur să aud asta.
N/t:Eu mă duc să mă apuc de mâncare.Ați vrea să mâncați ceva anume?
Băieți:Nu.
N/t:Ok.
Dau să plec spre bucătărie,dar Tae mă prinde de mână,iar eu scrâncesc din cauza durerii.Îmi trag mâna și o ascund la spate.
Tae:Ce ai la mână?
N/t:Nimic.
Tae:Nu mă minți.*spune și începe să se apropie de mine.*
N/t:Nu mă lovi te rog.*spun și îmi acopăr fața.*
Jimin:N/t,ce se întâmplă cu tine?
N/t:Nu vă apropiați,vă rog.*spun și simt cum corpul începe să-mi trămure.*
Tae pov*
Ce se întâmplă cu fata asta?De ce îi este frică?
Mă uit la ea și văd că tremură din toate încheieturile.Începe să respire sacadat și atunci realizez că are un atac de panică.
Jungkook:N/t ești bine?*spune și se apropie de ea.*
Tae:Are un atac de panică.
Îmi întorc privirea spre N/t și încerc să găsesc o soluție pentru a o calma.Am mai văzut persoane care au făcut atac de panică,dar la ea este diferit.Corpul ei pare că o să cedeze cât mai curând.Mă apropi încet de ea și o iau în brațe.Îi mângâi ușor spatele,iar aceasta începe să se calmeze.Răsuflu ușurat atunci când respirația ei revine la normal,iar corpul ei nu mai tremură.N/t mă ia în brațe și începe să plângă tot mai tare.Simt cum corpul ei se lasă ușor în jos.Mă așez pe podea,N/t fiind tot în brațele mele.După ceva timp N/t se oprește din plâns.Mă uit la ea și o văd privind într-un punct fix.O iau în brațe stil mireasă și mă ridic de pe jos,apoi o așez pe canapea.Mă pun lângă ea,apoi vin și băieți.
Tae:Ești bine?
N/t nu răspunde și dă doar din cap în semn de nu.
Jin se pune pe vine în fața ei și spune:
Jin:Ce ai pățit?Ce te doare?
N/t:Mă doare totul.
Îmi fac puțin curaj și îi ridic mâneca hanoracului.Rămân șocat când văd atâtea vânătăi pe mâna ei.Mă uit la Jin și el părea a fii la fel de șocat ca mine.Îmi întorc privirea spre N/t și îi dau hanoracul jos.Mâinile ei erau pline de vânătăi.Acum înțeleg ce se întâmpla cu ea.Îi era frică de noi.Îi era frică că o să-i facem rău.Mă uit la băieți și îi văd pe toți cu gurile căscate.N/t nu avea nici o reacție.Pur și simplu stătea și privea într-un punct fix.Îi iau fața în mâinile mele și îi întorc capul spre mine.Aceasta se uita speriată la mine.
Tae:Nu-ți fie frică.Nu o să-ți facem nimic rău.
La auzul cuvintelor mele parcă sa mai liniștit puțin.
Tae:Cine ți-a făcut asta?
Prima dată a ezitat să răspundă,dar apoi a tras aer în piept și a spus:
N/t:...
CITEȘTI
Menajera
FanfictionN/t,o fată cu o viață nu prea frumoasă.Ea ajunge să fie menajera trupei BTS.Cu timpul începe să aibă sentimente puternice pentru Taehyung,dar cine știe dacă și el are sentimente pentru ea. O să ajungă cei doi împreună? Vă las pe voi să aflați.