17

1K 40 3
                                    

Dr.doctor:Îmi pare rău,dar pacienta este în comă.Acum este decizia ei dacă se v-a trezi sau nu.

Doctorul pleacă,iar în secunda următoare simt cum N/t cade în brațele mele.Mă las ușor în jos și o strâng la pieptul meu.N/t începe să plângă în hohote și să-mi de-a pumni în piept.O mângâi ușor pe spate și îi mai sărut din când în când fruntea pentru a o calma.

Mă uit la Jungkook și-l văd pe jos răzămata cu spatele de perete.Plângea și se trăgea de păr,spunând lucruri auzite și înțelese doar de el.

Să nu mai spun de mama lui Y/n.Aceasta era distrusă.Singura ei fiică,zace pe un pat de spital și nimeni nu știe dacă se v-a trezi.

N/t pov*

A trecut o oră de când am primit cea mai groaznică veste din viața mea.

Acum suntem toți în salon și așteptăm să se trezească Y/n.Chiar dacă doctorul a spus că sunt șanse ca Y/n să nu se trezească,eu sper și îmi doresc din tot sufletul să nu fie adevărat.Nu știu ce m-aș face fără ea.Este cea mai bună prietenă a mea și nu vreau să o pierd.

Sunt scoasă din gândurile mele de Tae.

Tae:Iubire,hai să mergem acasă.Trebuie să te odihnești.

N/t:Eu nu plec.Nu o las pe Y/n singură.

Tae:O să rămână Jungkook cu ea.

N/t:Nu-mi pasă.Eu de aici nu plec.

Tae:Ascultă-mă te rog.Te cunosc și știu că ești obosită.În plus nu ai mai mâncat de azi dimineață.Nu vreau să pățești și tu ceva.

N/t:Dar

Tae:Nu vreau să aud nici un refuz.Mergem acasă mănânci și dormi puțin,apoi ne întoarcem.Bine?

N/t:Bine.

Mă ridic de pe scaun și mă mai uit o dată la Y/n.Ieșim din salon,apoi mergem în parcarea spitalului.Ne urcăm în mașină și plecăm spre casă.

Ajungem în vreo 10 minute și intrăm direct în casă.Vreau să merg în cameră,dar Tae mă prinde de mână și mă trage după el până în bucătărie.Mă așez pe scaun,iar Tae începe să gătească.

După ce termină de gătit,se pune la masă lângă mine și mâncăm împreună.La scurt timp apar și restul băieților.Se așază la masă și încep să mănânce.

Termin de mâncat și merg în cameră.Fac un duș fierbinte și mă schimb în pijamale.Ies din baie și mă pun în pat.Încerc să adorm,dar nu pot.Gândul îmi este tot la Y/n.

Tresar când ușa de la cameră se deschide.Îmi îndrept privirea spre ușă și-l văd pe Tae.

Tae:Încă nu dormi?

N/t:Încerc să adorm,dar nu reușesc.

Tae se pune lângă mine,iar eu îl iau în brațe.Îmi pun capul pe pieptul lui și încep să-i inhalez parfumul.

Tae pov*

N/t se cuibărește la pieptul meu,iar eu mă joc în părul ei.Încep să fredonez melodia ei preferată sperând că așa v-a adormi.

După un timp,mă uit la ea și văd că a adormit.O sărut pe frunte și o strâng mai tare în brațe,iar la scurt timp adorm și eu.

_______________________________________

Îmi pare rău că acest capitol este așa de scurt,dar mi-a venit o idee bestială pentru următorul capitol.

Sper să vă placă.❤❤😘😘

MenajeraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum