Hello benim saygıdeğer Taekook azmanı dostlarım~
Oy vermeyi unutmayın olur mu~
Ne zaman Başladığınız önemli değil. Yorumlarınızı her zaman bekliyorum.
YORUM ISTIYORUM!!!
YORUM SAPIĞIYIM BEN!!!
Bunuda halleddiğimize göre devamkee ksskskkskskskkskdk
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Otobanda yüksek hızda ilerlerken Jungkook, Taehyung'un ani makaslarının her birinde onun koltuğuna biraz daha sert tutunuyordu.
Ondan korkuyordu. Neler yapabileceğini, söylenenlerden cok daha acımasız olduğunu görmüştü
Belki de saklandıkları sırada birini öldürmüş bile olabilirdi.
Yine de elleri çok güzeldi.
Ne alaka lan!
Kendi düşünceleri arasından Jimin'in sesi ile sıyrıldı.
"Ne zamandan beri çete işleriyle uğraşıyorsun?"
Soru doğrudan kedi yüzlü adama gidiyordu. O da derin bir nefes alarak Jimin'i cevapladı.
"Üç yıl olucak..."
Bu cevap yeterli diğildi.
"Neden?"
"Öyle gerekti..."
Yetersiz gelen cevaplar jimin'i iyice çileden çıkarıyordu.
"Ne demek gerekti. Yoongi sen-"
"Sen niye o etekle geziyorsun?"
Ani gelen soruyla Jimin anlık bir duraksama yaşasada cevap vermekte gecikmemişti. Bu sırada Jungkook ile beraber çaktırmasa da Taehyung bile olayı az cok anlamış, kulak kabartmıştı.
"Şey... o konu... aramızda kalsın bu arada... hem ayrıca ne varmış eteğimde!"
Yoongi, Jimin'in yükselen sesiyle başını arkaya çevirmiş ve farkında olmadan kendi koltuğuna yaklaşmış olan yüzle arasında santimler bırakmıştı.
Yine de bozmadı.
"Ne demek 'ne var'. Jimin sen beni çıldırtmak mı istiyosun. Öyle yerlerde sayısız aç köpek gibi gezen tipler var. Ki bence bunu bu akşam gayet iyi anladınız! "
Jimin ise aralarında ki santimleri azaltarak devam etti.
"Etek giymek ve silah taşımak arasındaki farkı anlatmalı mıyım Min Yoongi?"
Yoongi'nin bakışları Jimin'in dudaklarına kaymamak için savaş verirken arabada ki diğer iki kişiyi çoktan unutmuşlardı.
"Korktum Jimin... o yavşak koluna asıldığında çok korktum. Bana bunu yapma...."
Az önce bulundukları yerde onlarca silah patlamış, onlarca kişi yaralanmış, belki de ölmüştü.
Ama Yoongi kolundaki derin bıçak yarasından bile korkmamış, jimin'in bileğine dokunan parmaklar yüzünden kâbusu yaşamıştı.
Varlıkları unutulan Jungkook ve Taehyung tüm ilgileriyle ikiliyi dinliyordu. Hatta Taehyung arabanın hızını düşürerek motorun dikkatini dağıtılmasına engel olmustu.
"Sen bana dokunurlar diye korkuyorsun Yoongi. Ben orda vurulucaksın diye nasıl korktum tahmin edebiliyor musun?."
Ağzından dökülen bir hıçkırık ile dolan gözlerinin açısını değiştirerek geri cekildi Jimin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TRAPEZOID AFFAIR / taekook (Beklemede)
FanfictionJeon Jungkook, tarzını gizlemek zorundaydı. Sırrının ortaya çıkması üzerine daha büyük sırları olan bir adamın hayatına istemeden de olsa dahil olmuştu. Femkook~ Semetae~ smut ve smutvari seyler uyarısı:) Birazcuk argo ve küfür