Iviiiiittt.....
Nerelere geldik nerelere shshjsjdjjd
Oy and yorum pls:q
Siz okumaya devam edin ben notlarımı sona bırakcam
Iyi okumalar😈
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Sabırsızlıkla sallanan minik beden bir an önce yanına gittiği adamın nasıl olduğunu görmek istiyordu.
Yarım saatten uzun süren yolda Jimin'e kendini idare etmesi için mesaj atmış, ardından lüks rezidansların olduğu, gökdelenlerin dört taraftan yükseldiği bir siteye varmıştı.
Burası kesinlikle Jungkook'un hiçbir şekilde adımını atamayacağı biryerdi.
Girişte taksiden inmiş ve güvenliğin üst taramasından geçmişti. Ardından adımını attığı, dünyadan bağımsızmışcasına lüks alanların, yolların, yaşam alanlarının olduğu devasa sitede, göz alıcı binarın en ihtişamlısı olan ve minimum kırk katı bulunan, A blogu olduğunu tahmin ettiği binaya yürüdü.
Yoongi'nin attığı konumda 'A bloğu, Kat 38, Daire 312' dediğini net bir şekilde hatırlıyordu. Yine de hesaba katmadığı bir şey vardı.
Dış kapılar şifreyle açılıyordu.
Kapıya birkaç adım kala bunu fark eden Jungkook hızlıca Yoongi'ye mesaj atmak için telefonu eline almıştı.
Tanrı bu gün onun yanındaydı.
Çünkü tam o anda dış kapı içerden açılmış. Oldukça süslü olmasına rağmen yaşını saklayamayan yaşlı bir kadın, çivava cinsi köpeğiyle akşam yürüyüşüne çıkıyordu.
Bunu fırsat bilerek öne atılan Jungkook, kadın için kapıyı tutmuş, teşşekkür etmesini beklemeden giriş katta olan asansöre ilerlemişti.
Biner binmez tuşladığı '38' sayısından sonra derin bir nefes almış. Kapanan asansör kapısının ardından üç yanında da bulunan aynaya dönmüştü.
Bacaklarını açık bırakan beyaz şortuna baktı ve iç çekerek kollarını havaya kaldırdı. Bu haraketiyle açılan ince beline bakıp yanaklarının kızarmasına engel olamadı.
Acele ile çıktığı evde kıyafetlerine bakmamış, sonucunda ise Taehyung'un yanına bu şekilde gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TRAPEZOID AFFAIR / taekook (Beklemede)
FanfictionJeon Jungkook, tarzını gizlemek zorundaydı. Sırrının ortaya çıkması üzerine daha büyük sırları olan bir adamın hayatına istemeden de olsa dahil olmuştu. Femkook~ Semetae~ smut ve smutvari seyler uyarısı:) Birazcuk argo ve küfür