(Dua Tahun Yang Lalu)
Nizam menghela nafas dengan kuat di atas meja. Fikirannya bingung sambil memerhatikan baki akaun syarikat pembinaannya. Wang simpanan syarikatnya kian habis, sedangkan masih banyak yang dia perlu bayar. Pekerja, pembekal, hutang syarikat, semuanya perlu dilunaskan segera setelah tertunggak beberapa bulan. Syarikat miliknya telah mengalami masalah kewangan ekoran tunggakan bayaran oleh pemaju yang telah muflis. Sekiranya dia tidak melakukan sesuatu, syarikat miliknya itu juga mungkin akan gulung tikar. Ramai juga pekerjanya yang terpaksa diberhentikan. Oleh itu, syarikatnya kini dibantu oleh isterinya, Nurul Huda sebagai akauntan, dan anaknya Nurul Syamimi sebagai kerani.
"Nak buat macam mana ni yang... Permohonan tender kita semua kena tolak. Habis la," rungut Nizam kepada isterinya, Huda.
"Sabarlah bang... nak buat macam mana. Nampaknya hanya tinggal satu je projek Dato Sri tu yang tinggal. Itupun, kita perlukan modal yang besar sebagai pendahuluan," terang Huda kepada suaminya, sambil menghulurkan kopi bagi menenangkan fikirannya.
Isteri Nizam bernama Nurul Huda, seorang gadis berusia 38 tahun. Huda merupakan seorang gadis yang cantik, kulitnya putih dan berbadan sedikit berisi. Sifatnya memang baik, pendiam dan menurut kata-kata suaminya. Pemakaian Huda juga amat sopan. Dia pandai menjaga auratnya dari pandangan umum. Huda tidak suka berpakaian ketat dan menjolok mata. Dia lebih gemar memakai baju kurung dan kain yang longgar ketika keluar rumah. T-shirt dan seluar yang dipakainya juga labuh menutup segala lekuk pinggul seorang wanita. Tudung yang dipakai Huda walaupun tidak selabuh seorang ustazah, namun tetap dianjurkan agar menutupi dadanya. Sungguhpun begitu, kadangkala masih tidak dapat melindungi bentuk tubuhnya yang besar. Sering juga dia menjadi bahan sindiran rakan-rakan kerana tidak mengikut tren semasa dan berpakaian seperti 'gadis kampung', tetapi dia tidak pernah mengendahkan teguran tersebut bahkan masih tetap menjaga imej dirinya.
Walaupun begitu, apa yang tidak diketahui umum adalah Huda memiliki tubuh badan yang menarik. Sungguhpun di peringkat usia lewat 30-an, tubuh badan dan kecantikan wajahnya sentiasa dijaga rapi. Payudaranya yang bersaiz 38D kelihatan mengacung di sebalik bajunya yang longgar. Pinggangnya ramping dan punggung Huda montok. Sungguhpun begitu, tubuhnya hanyalah milik suaminya Nizam yang sah. Hanya Nizam yang dapat menjamah tubuh badan Huda ketika mereka bersetubuh. Sepanjang perkahwinannya dengan Nizam, mereka dikurniakan seorang cahaya mata perempuan bernama Nurul Syamimi. Setelah melahirkan Mimi, Huda telah mengalami komplikasi bersalin yang menyebabkan dirinya tidak mampu lagi mengandungkan anak. Sungguhpun diterima berita sedih itu, Nizam dan Huda tetap meneruskan kehidupan dengan tabah dan menjaga Mimi dengan penuh kasih sayang. Kini, Mimi berusia 19 tahun.
Berbeza dengan ibunya, Mimi suka memakai baju ketat. Pengaruh rakan sebaya dan kurang teguran dari ibu bapanya menyebabkan Mimi terjebak untuk mengikuti fesyen semasa para remaja yang suka berpakaian menjolok mata. Mimi memakai tudung, tetapi tudung tersebut sering disingkatkan dan diikat melingkari leher, menyerlahkan bentuk payudaranya bersaiz 34B yang mekar ranum. Mimi suka memakai t-shirt ketat berjenama Mango, Nasa, Chanel atau baju jersi. Pemilihan seluarnya pula adalah jeans ketat yang menayangkan bentuk punggulnya yang montok. Keputusan sekolah Mimi pula tidak begitu cemerlang. Oleh itu, Nizam telah menyuruh Mimi untuk bekerja sahaja di syarikatnya setelah habis SPM.
Sambil meneguk air kopinya, Mimi pulang ke rumah. Agak lewat juga Mimi balik selepas pulang lepak bersama kawan-kawannya.
"Isy2.. Ape nak jadi la dengan Mimi tu. Balik lambat. Baju pun macam pakai baju adik. Cuba awak nasihat dia tu," rungut Huda kepada suaminya, Nizam.
"Biarlah, dia dah besar. Dah pandai buat keputusan sendiri. Nanti dah ada suami, pandai-pandai la dia berubah," jawab Nizam. Dia mendampingi dan berbaring di katil, sebelah isterinya. Pada ketika itu, Huda memakai sepasang baju kelawar di rumah, sambil bertudung instant hitam. Dia memakai tudung kerana sudah faham cara memikat suaminya. Lalu dia mulai memeluk dan membelai suaminya. "Abang... erm... tau tak harini malam apa...?" soal Huda manja kepada suaminya.
YOU ARE READING
Mangsa Sindiket
De TodoSebuah cerita erotik bertemakan sindiket pemerdagangan manusia. (Nota: Segala isi cerita ini merupakan fantasi rekaan semata-mata. Tiada kaitan sama ada hidup mahupun yang meninggal dunia.)