(NOTA: Segala aksi di dalam cerita ini adalah fantasi rekaan semata-mata. Tiada individu yang disakiti sepanjang penulisan ini dibuat)
Segalanya gelap. Huda tidak dapat melihat apa-apa kerana matanya ditutup oleh sehelai kain hitam yang kian lembap oleh tangisan air matanya. Mulut Huda ditampal plaster yang amat ketat. Kalau diikutkan, mungkin boleh sahaja Huda memaksa diri untuk menjerit, tetapi dia tahu yang perbuatan itu hanya akan membangkitkan kemarahan penculiknya. Oleh kerana bimbang akan diancam dengan lebih teruk, Huda lebih banyak mendiamkan diri sambil cuba bertenang. Huda sedikit sukar untuk bernafas, mungkin kerana kepalanya yang ditutup sehelai kain hitam. Dia cuba untuk menggerakkan tangannya, namun tidak terdaya oleh ikatan tali yang amat kuat. Kakinya juga dironta-ronta untuk dilepaskan, namun gagal juga.
Huda merasakan tubuhnya diangkat oleh seorang lelaki yang amat gagah. Kalau diikutkan dari perbualan penculiknya tadi, lelaki tersebut bernama Siva. Kedengaran bunyi petikan kunci membuka sebuah bonet kereta, lalu tubuh Huda dimasukkan ke dalam. Huda meronta sedikit, namun Siva dengan keras berkata "DIAM!!!". Dia merebahkan tubuh Huda lalu BAM! Kedengaran bunyi bonet kereta ditutup. Enjin kereta dihidupkan, lalu kereta itu bergerak pergi ke sebuah destinasi yang tidak diketahui. Suasana gelap dan panas membuatkan Huda hilang arah untuk menjejaki ke mana arah yang dituju. Huda pasrah. Dia hanya mampu berdoa akan keselamatan dirinya...
***
Setelah seketika, Huda merasakan kereta tersebut berhenti. Bonet kereta dibuka dan tubuh Huda kembali diangkat. Lelaki tersebut berjalan masuk ke sebuah tempat yang Huda tidak pasti di mana. Kemudian, tubuh Huda direbahkan di bawah sebuah tilam toto di lantai. Kain yang menutupi kepala Huda buka, ikatan mata dan plaster mulutnya ditanggalkan. Mata Huda sedikit berpinar melihat sekeliling. Huda melihat, tubuhnya kini terdampar di sebuah bilik yang luas, tetapi kosong. Kelihatan bilik itu seperti berada di lapisan bawah tanah, yang hanya mempunyai satu jalan keluar, tetapi pintunya memerlukan kod akses bernombor, yang sudah tentunya Huda tidak mengetahui passwordnya. Terdapat sebuah jamban dan pili untuk membuang air, tetapi tiada pintu. Huda berasa ketakutan.. ternyata di sinilah tempat tinggalnya buat sementara masa yang akan datang. Kelihatan Joe, Man, Ken dan Siva berdiri mengelilingi Huda.
"Aku kat mana ni? Kau nak buat apa, hah?! Lepaskan akuuu!!!" kata Huda dengan nada yang keras ke arah Joe.
"Kat sini la kau akan dikurung sampai la suami kau langsaikan hutang dia. Kau duduk jela diam-diam kat sini, kalau kau menjerit pun, bukan ada sapa yang akan dengar kau. Kau tengok sekeliling kau pun takde tempat kau boleh lari. Kalau kau berjaya lari pun, kau balik rumah akan nampak mayat suami dan anak kau," kata Joe bernada jahat.
"Jangan kacau keluarga aku! Kau buatla apa saja kat aku, tapi kau jangan apa-apakan keluarga aku!" Huda bernada keras.
"Ye.. Disebabkan kau la, hutang suami kau aku dah potong banyak. Dan aku takkan kacau keluarga kau lagi. Bila suami kau habis bayar, aku janji akan lepaskan kau," kata Joe. "Sekarang... mari kita bersuka-ria. Hahaha!" kata Joe, sambil mula membuka zip seluar sambil melondehkannya.
Mata Huda terbeliak. Dia seperti sudah boleh mengagak apa yang diinginkan Joe. "Taknak.. aku taknak! Lepaskan aku!!" Huda merintih.
Lalu Siva mengeluarkan sebuah pisau rambo yang besar dan mengacukannya ke leher Huda. "Kau bagi kerjasama... atau aku hantar kepala kau ke suami kau!" Siva bernada bengis. Huda tidak mempunyai pilihan lain selain menurut.
Joe bergerak berdiri menghampiri Huda. Dia menghalakan batangnya yang separuh keras itu betul-betul di hadapan wajah Huda menghala ke mulutnya. Tubuh Huda duduk terdampar di bawah, dengan tangan terikat di belakang dan kakinya diikat di bawah. Dia berasa amat ketakutan apabila merasakan sejuk sebuah besi tajam di lehernya.
YOU ARE READING
Mangsa Sindiket
AcakSebuah cerita erotik bertemakan sindiket pemerdagangan manusia. (Nota: Segala isi cerita ini merupakan fantasi rekaan semata-mata. Tiada kaitan sama ada hidup mahupun yang meninggal dunia.)