Bakugou: KALDIR ARTIK ŞU KIÇINI DEKU
ızuku: saat kaç?
Bakugou: saatine bak
....
Bakugou: hey tatlım hadi uyan
Y/n: günaydın
^ y/n önce banyoya sonra mutfağa gider^
Y/n: hey kahvaltıyı hanginiz hazırladı
Bakugou: deku götünü devirip yattığı için ben hazırladım
Y/n: teşekkürler katsuki *yanağını öper*
Izuku: acele et kacchan geç kalacağız
Bakugou: erken uyansaydın
^hızlı bir kahvaltıdan sonra ızuku tabakları kaldırmaya başlar^
Y/n: hey ızuku ben yaparım gidip hazırlan
Izuku: sorun değil az kaldı
10 dakika içinde hazırlandılar ve görüşürüz öpücüğünden sonra çıktılar. İkisi de kahramandı ve gün içinde evin boşluğu biraz sıkıcı olabiliyordu. Genelde görevler tehlikeliydi bu yüzden çok endişeleniyorum ama onlar her şeyin üzerinden gelebilir. Masada kalan birkaç parça şeyi toparladım sonra çamaşırları makinaya koyup salonda oturmaya başladım. Evdeki işleri genelde ben yapardım ama müsait olduklarında ya da izin günlerinde hep yardımcı olurlardı. Suyumu aldım ve üzerime spor giysilerimi giydim. Merdivenlerden aşağı indim ve minik spor salonumuza geldim. Koşu bandında orta tempolu bir yürüyüş yapıyordum. Etraf aynalarla çevriliydi ve küçük birkaç kiloluk ağırlıkları gördüm. Normalde katsuki ve ızuku'nun ağırlıkları 40-50-60-70....150-160...200 şeklinde gidiyordu. En hafif ağırlık 10 kilogramdı ama benim için minik dambıl(dumbell) almışlar. 10 kiloluk ağırlıklar genelde demire takma tarzındaydı. Son bir haftadır diyet ve spor yaptığımı biliyorlardı. Bugün aldıkları ağırlıkları da kullanacaktım. Diyet yaptığımı ve spora başlayacağımı ilk söylediğimde şaka yaptığımı ya da dalga geçtiğimi sandılar. Ciddi olduğumu görünce çok güzel göründüğümü söyleyip durdular. Kabul etmek istemesem bile evde bana çok iyi bakılıyordu ve sanırım bu yüzden kilo almıştım. Uzun bir yürüyüşten sonra suyumu içtim ve diğer aletleri de yaptım. Sonra minik ağırlıkları kaldırmaya başladım. 3 saate yakın spor yapmıştım ve terlemiştim. Şişedeki suyumu bitirdim ve ışıkları kapatıp üst kata çıktım. Duşa girdim ve sonra giyindim. Saçlarımın havluyla nemini aldım ve taradım. Saçlarım neredeyse kuruduğu için kurutmayacaktım. Saat öğleden sonra 15.00 olmuştu. Sanırım akşam için yemek yapmaya başlayabilirdim. Miso çorbası ve onigiri 🍙 yapacaktım. Acaba ikisi doyar mıydı... sanırım salata da yapmam gerekiyor. Önce onigiri pirinçlerini pişirmeye başladım. Onlar pişerken miso çorbasını yaptım. Onigiriler tamamdı ve küçük yosunlarını da altına koydum. Miso çorbası da pişmişti ve onigiriler de hazırdı. Saate baktığımda 5'i geçiyordu. Dolaptan salata için malzemeleri çıkarttım ve güzelce yıkadım. Doğrama tahtasında sebzeleri kestim. Dolaptan tabakları çıkarıp masaya koydum. Bardak ve çatalları da koydum. Masa hazırdı ve yemekler de pişmişti. Saat 18.47 olmuştu. Salona gidip oturmaya başladım. Televizyonu açtığımda benimkileri haberde görünce içimi sevinç kapladı. Bir saat öncesine ait bir haberdi. Yakında gelirlerdi yani. Düşündüğüm gibi oldu. 10-15 dakika sonra eve geldiler. İkisine de sarıldıktan sonra üzerlerini değiştirip tekrar aşağı indiler.
Izuku: hey onigiri yapmışsın
*bakugou ayak üstü bir tane yer*
Izuku: KACCHAN BİRAZ BEKLESEYDİN
Bakugou: çok güzel görünüyordu
Y/n: masaya oturun bende geliyorum
İkisi masaya gitti ve bende salatayı alıp oturdum. Birlikte güzel bir yemek yedik ve sohbet ettik.