7🔞

671 42 15
                                    

Bir şekilde odaya çıkmayı başarmıştık. Merdivendeyken giysilerimizi çıkartmaya başlamıştık. Onlar pantolonlarını çıkartırken bende elbisemi çıkarttım. Izuku yatağa uzandı ve bende üzerine çıktım. 69 pozisyonundaydık. O vajinamı yalamaya başladıktan sonra bende katsukinin penisini yalamaya başladım.

Katsuki: aghh evet devam et

Bir elimi de ızukunun alttaki penisine indirip çekmeye başladım. Birden yaptığım için ufak bir inilti bıraktı. Izuku diliyle birlikte bir tane parmağını sokunca boğuk inlemelerim artmıştı. Izuku parmak sayısını arttırırken katsuki de olayı devralıp kafamı bastırmaya başladı. Sonuna kadar bastırdıktan sonra birden çıktı. Daha boşalmamıştı nefes almam için çıkmıştı. Hem inliyordum hemde ağzımdan katsuki'nin zevk suyu damlıyordu.

Y/n: akıtmaya başlamışsın ıgh

Katsuki: daha yeni başlıyorum

Birkaç defa kendini çektikten sonra tekrar ağzıma aldım. Izuku'nun inlemeleri büyümüştü ve elimde sertleştiğini hissetmiştim. Katsuki tekrar kafamı tutup en sonuna kadar sokmuştu. Biraz öyle kaldıktan sonra ağzımı menileri doldurdu. Boşalmasına rağmen çıkmamıştı. Biraz öyle kaldıktan sonra çıktı. Ağzımdaki menileri dökmemeye çalışarak öksürdüm. Boğulacağımı anlayınca önce yuttum sonra öksürdüm. Gözümden istemsizce 1-2 damla yaş süzüldüğü için makyajım akmıştı. Kolumla akan kısımları sildim ve elimdeki penisi hızlıca çekmeye devam ettim. Izuku da kısa süre sonra yavaşça boşalmıştı.

Izuku yavaşça doğruldu ve beni kucağına oturttu. Analdan giriş yaptıktan sonra katsuki de kendini hazırlayıp deliğime konumlandı ve vajinama girdi.

Y/n: aghmm

İçimden çıkmayacak şekilde geri çekildi

Bakugou: iyi hissettiriyor mu? *tekrar sokar*

Y/n aa-agh evet

Göğüslerimde izukunun ellerini hissettim. Çok nazik ama zevk veren bir şekilde oynuyordu. Kafamı yan çevirdim ve öpüşemeye başladık. İnlemelerim ağzında kayboluyordu. Kıpırdanmaya başladılar , sanırım pozisyon değiştiriyorduk. Bu sefer Bakugou arkamdaydı ve ızuku öne geçmişti. Yumuşak bir şekilde tekrar içime girdiler. Normaline göre çok yavaşlardı. Sanırım doğum günüm olduğu için yumuşak yapmaya çalışıyorlardı ama birkaç gün önce yaptığımız için pek canım yanmıyordu.

Y/n: neden bu kadar yavaşsınız ahh

Bakugou:huh?

Izuku: bilirsin acı-

Y/n: böyle pek zevkli değil ıhh

Bakugou ve ızuku birbirlerine baktıktan sonra birden hızlanmaya başladılar. İkisi de çok sert ve hızlıydı. Birisi çıkarken diğeri giriyordu, uyumlu değillerdi ama böylesi daha iyiydi

Y/n: ahh evet devam edinnıhh

İkiside yüksek tempodalardı ve istemsizce büyük inlemeler çıkartıyordum. Arkamda hırlayan Bakugou ve yüksek yüksek inlemeler çıkaran ızuku ile benim çığlıklarım karışıp bütün evde yankılanıyordu.

Izuku: böyle nasıl *nefes nefese*

Y/n: ç-çok iyi AHH

Bakugou: ahh siktir geliyorum

İkisinin sert vuruşları arasında yıldızlara ulaştığımı hissetmeye başladım. Vücudum titremeye başlayınca ızukunun omuzlarına tutundum. Attığım büyük çığlıkla geldiğimi anlamışlardı sanırım. Ben nefes nefeseyken ızuku içimden çıktı ve yavaşça uyluğuma boşaldı. Bakugou da ondan sonra içimden çıkıp prezervatifini çıkarttı ve boşaldı. Yorgunluk ve uçmuş hissiyatla kendimi yana atıp nefes almaya başladım. Bakugou arkadan belime dolandı ve ızuku da üzerime eğilip sarıldı. Temizlenme zamanı gelince ayaklandık.

Bakugou: yürüyebilecek misin yoksa fazla mı zevkliydi

Y/n: zevkliydi ve sanırım birisi beni banyoya götürse o kadar da kötü olmaz

Bakugou beni küvete koydu. Aslında canım o kadar yanmıyordu ama hâlâ zorlanıyordum. Beni güzelce temizlediler ve sonra yatağa tekrar taşıdılar. Izuku pislenen çarşafı değiştirmişti. Üzerimi giyindim ve havludaki kurumaya başlayan saçlarımı saldım. Onlar da giyindikten sonra yanıma geldiler.

Y/n: sanırım en güzel doğum günümdü

Izuku: iyiki doğdun bebeğim

Bakugou: nice senelere güzelim

Birlikte sarılarak uyuduk ama uykuya dalmaya çalışırken yeni arabam aklıma gelip durduğu için arada mal gibi kıkırdayıp kendimi bölüyordum.
___________________________________
Selam❤️
Pov ve olay önerisi lütfen 🤧

Oy verir misiniz?✨✨

Bakudeku x y/n Where stories live. Discover now