9

312 37 38
                                    

Sabah uyandığımda öğlene geliyordu. Başım çok ağrıyordu ve üzerim değişmişti. Saçlarım hafif nemliydi. Akşam neler olmuştu ve neden azgın hissediyordum. Yataktan kalktım ve yüzümü yıkadıktan sonra aşağı indim. Deku şirin önlüğüyle yemem hazırlıyordu. Bakugou da ona ayak uyduruyordu.

Bakugou: günaydın ayyaş

Izuku: kacchan öyle deme *güler*

Y/n: huh? Neler oluyor

Bakugou: hatırlamıyorsun değil mi

Y/n: sadece başım ağrıyor

Izuku: al ağrı kesici

İlacı içerken dün geceyi anlatıyorlardı

İzuku: sonra bazı şeyler söyledin

Y/n: ne gibi

Bakugou: *güler*

Izuku: Şş *güler*

Y/n: ne söylemiş olabilirim ki

Bakugou: şarkı falan

Y/n: ah gerçekten mi sesim kötü

Izuku: merak etme çok güzeldi

.......

Y/n: gülmekten ağlıyacaksınız

İkisi tekrar gülmeye başladı. Sadece şarkı söylemediğime eminim ama incelemek istemiyordum. İkisi hızlı bir kahvaltıdan sonra hazırlanıp çıktılar. Bende hâlâ kahvaltı yapıyordum. Kahvaltım bitince mutfağı topladım. Öğleden sonra çoktan olmuştu. Şimdiden yemek hazırlarsam günün devamı rahat geçer diye yemek yaptım. Sonra temizlik yapıp etrafı toparladım sonra spor yaptım. Bütün işlerim bittiğinde akşamüstü olmuştu. Kendime ılık bir küvet hazırladım ve içine girdim. Gerçekten çok iyi gelmişti ama hâlâ içimde o garip his vardı... evet azgındım.

Nfsw!

Normalde kendime dokunmam yasaktı ama en kötü ne olabilirdi ki ? Hayır bunu yapamazdım. Sadece göğüslerimle oynayacaktım... masaj niyetine. Gerçekten iyi hissettiriyordu. İstemesem bile elim bir süre sonra aşağı indi. Sağ orta parmağımla hafifçe kilotrisime bastırmaya başladım. Hafifçe oynuyordum. İçime parmak sokmak gibi bir şey yapmayacaktım yoksa o parmakları çıkmayacak şekilde sokabilirlerdi. Sorun değil zaten asıl zevkli kısım kilotristi. Fazla iyi hissettiriyordu ve sanki günlerdir bunu bekliyordum. Bacaklarım titremeye başlayınca yıldızlara ulaştığımı anladım ve küvetin içinde istemsizce garip hareketler yapmaya başladım. Bir süre elim orada kaldı. Sonra çektim. Gerçekten daha iyi hissediyordum.

Nsfw bitti!

Zaten küvetin içinde olduğum için temizlendim ve sonra çıktım. Üzerimi giyindim ve saçlarımı tarayıp biraz kuruttum. Sonra kapı çaldı.

Y/n: hoşgeldiniz

^y/n ikisine de sarıldıktan sonra ızuku ve katsuki üzerlerini değiştirip temizlendiler. Sonra mutfağa indiler. Y/n yemekleri ısıtıyordu. Izuku tabakları çıkartırken Bakugou y/n'nin boynuna küçük öpücükler konduruyordu. Öpücükler derin ya da başka anlamlı değildi. Y/n huylandığı için kıkırdamaya başladı. Sonra arkasından ayrıldı^

Izuku: sanırım yarın öğleden sonra boşuz

Bakugou: evet... araba kullanmaya gidebiliriz

Y/n: olurr

^ y/n'nin hevesi ikisini de mutlu ediyordu. Araba öğrenmek biraz zordu ama yine de mutlulardı. Yemekten sonra mutfağı toplayıp film izlediler ve geceye doğru uyudular ^

Bakudeku x y/n Where stories live. Discover now