1

2.7K 9 1
                                    

Merhaba. Şimdiden uyarmak istiyorum fantazi dünyam rengarenktir değişik konular görebilirsiniz bskdndn
Birde ilk bölümü dinoyla yapmak istedim sonraki bölümler üyekerle tepki olucak istek tepki alıyorum!
İyi okumalar~

Dino

Chan ile 1 yıldır sevgiliydin ve birbirinizle tensel temasınız öpüşme ve ara sıra film izlerken birbirinize dokunmanızın ötesine geçmemişti.

Bir gün şirkete ona süpriz yapmaya gitmiştin. Seungkwandan aldığın haberle dans pratiği yapıyordu, bu yüzden yanında enerji verebilecek birkaç atıştırmalık ve su almıştın. Kapının camından onu izliyordun. Odaklanmış bir şekilde kareografiye çalışıyordu. Terli saçları, buruşmuş tişörtüyle uzunca bir süredir çalıştığını anlamıştın. Müziği durdurmuş ve kendini yere atmıştı. Nefes nefese kalmış halini görünce sessizce kapıyı açıp odaya girdin.

"Yardıma ihtiyacınız var gibi görünüyordu?" Sana dönmesiyle yüzünde büyük bir gülümseme oluştu.

"Meleğim sen mi geldin?" Ona doğru yürüyüp elindekileri gösterdin.

"Lee chan-shi biraz enerjiye ihtiyacı olur diye ufak bişeyler almıştım" poşetten tatlıları çıkarttıp kabını açtın. Plastik çatalla chana doğru götürdün ve yemesine izin verdin.

"Sende olmasan beni düşünen yok. 3 saattir çalışıyorum hiçbir hyung gelip hatrımı sormadı." Terli saçlarını arkadaki havluyla sildirdin. Dağınık saçlarla çok çekici göründüğünü farkettin.

"Kendini çok yorma sevgilim~ hadi aç ağzını aa!" Gülümseyerek çataldaki tatlıyı yedi.

Kısa bir süre sonra tatlıları bitirmiş zeminde elleriniz kenetli bir şekilde uzanıyordunuz. Chan birden sana dönüp

"Seninle birlikte olduğum için çok şanslıyım meleğim." demiş ve yanağını okşamıştı. Sende ona dönüp dudağına hafif bir buse kondurmuştun.

"Bende lee chan-shi. İyiki tanışmışız" sözün bitmesiyle dudaklarını seninkilerin üstüne kapattı. Derin bir öpüşme başlatmıştı. Ellerin onun yanaklarındayken onunki de seni üstüne çekecek bir hamle yapmıştı. Şimdi onun üstündeydin ve erekte olmuş üyesini hissedebiliyordun. Yarı açık gözleriyle dudaklarınızı seninkilerden ayırdı.

"Daha ileri gitmek istiyorum. Ama burada olmaz." Ona katıldın ve biraz daha öpüşmeyi uzattın. Kalbin çok hızlı atıyordu. Beyninde zamanın geldiğini anımsatan çanlar çalmaya başlamıştı.

"O zaman bizim evde ramen yiyelim oppa~" dediğin şeyi duymasıyla gözlerini kocaman açması bir oldu. Hemen ayaklandı ve seni kucağına oturttu.

"Emin misin. Eğer hazır değilsen zorunda değiliz. Tuvalettede ha-" sözünü dudaklarınla böldün.

"Chan 1 senedir birlikteyiz ve hiç ileri gitmedik bırakta artık korkularımı yeneyim." kafasını salladı ve ayağı kalkıp elinden tutarak senide kaldırdı. Yüzündeki sevinç heryerden belli oluyordu. Hızlı hızlı odadaki dağınıklığı toplayıp yanına geldi. Gülmekten kısılan gözlerle sana baktı ve elini yanağına atıp okşadı.

"Eminsin dimi bak zorlamak istemiyorum?" Ona kızgınca baktın. Anladığını belirten bir ifadeyle odadan çıktınız ve şirketten çıktınız. Evin şirkete çok yakın olduğu için yürüyerek gidiyordunuz. Yolda gördüğü markete uğradı ve bir paket kondom alıp yanına geldi.

SEVENTEEN SMUT TRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin