Uyuyor gibi yapıp uyumadığım bir sabah daha. İçimden ne kadar pozitif olduğu hakkında söyleniyorum. Perdemin aşağısından havanın nasıl olduğunu anlamaya çalışıyorum. Sessizce mırıldandığım tek şey "Umarım kasvetli değildir."
Bileğimdeki saate bakıyorum. Birilerinin gelip beni uyandırmasına 3 dakika var. Evet, 16-17 yaşındayım, 11. sınıf öğrencisiyim, genç kendi ayakları üzerinde duran biri ve çoktan uyanık olan biriyim ama neden bekliyorum? Cevap bizim için normal;
- ALARMI DUYAMIYORUM!
Biri gelip kulaklarımı elleriyle kapatsa en az o kadar duymam. Peki çoktan uyandıysam neden hala yatakta tavanı izleyerek duruyorum?
- BİZİMKİSİ GÖNÜL MESELESİ!
Ne kadar saçma olsa da öyle! Kalkıp etrafta boş boş durmaktansa veya günlük işlere erkenden başlayacağıma böyle boş boş tavanı izlemek daha eğlenceli. Bir çok hayali bu düz beyaz tavana bakarak kurdum. Hayallerimden biri sonunda bugün gerçek oluyor! Birileri sonunda üzerindeki askılıkta zibilyon tane kıyafet birikmiş beyaz kapıyı açıyor. Yine de uyuyor gibi yapıp anı bozmuyorum eheheh.
-"MIRNAV KEDİCİK!"
-"Mmhm?"
-"Hadi uyan. Ben sana demedim mi erken yat diye? Kalkınca camını aç da odan havalansın biraz. Elini yüzünü yıka kahvaltıya gel."
Güzellik uykumdan yeni uyanırmışçasına gerinerek uyanıyor gibi yaptım. Annem yine sabah methiyesini dizmiş odamdan çıkmıştı.
Yatağımda doğrulup etrafa bakındım. Kapının önünde duran büyük boy valiz ve siyah sırt çantam. Ve yanındaki askılı çantam.
Telefonumu alıp hızlıca koridordaki tuvalete girdim. Şimdi biraz sabah kontrolü zamanı. İlk defa telefonuma bu kadar arama ve mesaj gelmiş olabilir.
34 CEVAPSIZ ÇAĞRI
987 OKUNMAMIŞ MESAJ
Bahse varırım çağrıların ve mesajların çoğusu Sude'ye aittir. Ve bahis benimdir. Bir çok iyi dilek mesajı, veda mesajı, duygulu ve eğlenceli ses kayıtları, istekler falan filan.
Yüzümü yıkamaya koyuldum ve aynada kendime baktım. Büyük bir bireydim artık. Büyümüştüm. Tek başıma -keşke Sude de benimle gelse ah şu aramızdaki 194 gün!- okumak için yaklaşık 10.779 km uzakta olan Kaliforniya'ya gidiyordum.
KALİFORNİYA KALİFORNİYA
KALİFORNİYA KALİFORNİYA
KALİFORNİYA KALİFORNİYA KALİFORNİYA
KALİFORNİYA KALİFORNİYA
Beynimin içindeki kelimeler yazılsa uzun süre kesintisiz bir şekilde "Kaliforniya" yazılabilirdi. Hızlıca banyodan çıktım ve mutfağa gittim. Masa tamamen hazırdı ve her şey eksiksizdi. Kafamın içinde olup sürekli an kollayan seslerden birisi ortaya şunu attı.
-"Ya bu buradaki son kahvaltınsa? Bu masayı 1 yıl bulamayacaksın. Bu masadakileri ya bir daha göremezsen? Ya rüyadaysam? Ya yanlışlıkla böyle mükemmel bir evrene shiftlendiysem? Ya-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
different -
Teen FictionBu ön söz hiç bir işe yaramıyor çünkü insanların okunabilecekler listesine çıkmıyorum ama yine de eksik kalmasın açıklayayım. Lisede okuyan bir kızın 11. sınıfa başlarken en büyük hayali olan yurtdışı planları artık hayal değil. A0 Türkçem bu kadarı...