461 12 0
                                    

Jay

gecenin ortası. ikiniz de seks yapmayı yeni bitirdiniz. ortalığı karıştırdığını söylemek yetersiz kalır. Jay birlikte temizlik yapmanız için sizi duşa yönlendiriyor. her şey normal başlar.

ılık suyun her iki bedeninize de akmasına izin veriyorsunuz. jay kollarını sana dolamış, seni göğsüne yakın tutuyor. öyle olur ki ona bakmak için boynunu uzatırsın ve o senin gördüğü en güzel şey olduğunu düşünür. sana olan sevgisini bastırmak istemeyerek eğilir ve seni öper. Açıkçası öpücük tırmanıyor, oldukça hızlı ekleyebilir miyim? çok geçmeden seni duvara yapıştırdı, sen kendin kurnazca onu mastürbasyon yaparken parmakların klitorisinle oynuyor. O hassassın, hassassın, ama kimsenin umurunda değil. bu yüzden sizi çeviriyor, kalçalarınızı geri çekiyor ve aletini size bir kez daha sokuyor. o kadar sinirlendi ki, ne kadar yüksek sesle konuştuğuna aldırmıyor.

tene vuran tenin sesi banyoda kelimenin tam anlamıyla yankılanıyor ve çok güzelsin
banyodan ve ön kapının dışından duyulacağından oldukça eminsin. O kadar sert ve sert davranıyor ki, sanki birkaç dakika önce canlı gün ışığını senden siktirmemiş gibi. inliyor ve homurdanıyor, yüksekliğini kovalıyor. sonunda senin için boşalma yaptığında, hala bitmekten çok uzakta olduğunu biliyor. bu yüzden seni tekrar onunla yüz yüze getirir, diz çöker, bacağını omzunun üzerine atar ve sanki hayatı buna bağlıymış gibi seni yemeye devam eder.

Saat sabahın 3'ü ve açıkçası bu kadar gürültülü olmak için çok geç. ama kim umursar? seni diliyle beceriyor ve cennet gibi hissettiriyor. İkiniz de nihayet yatağa döndüğünüzde, rahatsız olan birden fazla komşudan aramalar beklediğinizden emin olabilirsiniz.

ENHYPEN -reaction-Donde viven las historias. Descúbrelo ahora