434 12 0
                                    


jake

duşa girmeye hazırlanan sendin. Bu kaltak yatağın üstüne oturmuş, senin her hareketini izliyordu. belli ki bir şeyler söylemek istiyordu. bu yüzden kendinizi banyoya kilitlemeden önce kapıya koştu ve başını içeri dikti. en masum ve ikna edici gülümsemeyle, size katılıp katılamayacağını sordu. tabiki hayır dedin duş almak istedin ve biliyordun çok iyi, eğer o sana katılacaksa, o zaman bu yakın zamanda olmayacaktı.

Jake ısrarcıydı, sana yalvarıyordu ve neden sana katılmasına izin vermen gerektiği konusunda sana aptalca nedenler veriyordu. 'su tasarrufu sağlayacak', 'vücut losyonumuz bitiyor', 'tek temiz havlu kaldı'. bunun gibi bok. Sonunda pes ettin, şakaya devam edersen duş almana izin vermeyeceğini anladın. heyecanla soyunur ve sizi onunla birlikte içeri çeker. İlk başta ikiniz de suyun sıcaklığı konusunda tartışıyorsunuz. çok soğuk olduğunu düşünüyor, çok sıcak olduğunu düşünüyorsun. Bunun teknik olarak senin duşun olması gerektiği için senin kurallarına uyması gerekiyor. onun herhangi bir şeye başlamasını yasaklamıştın. ellerini kendine saklamalıydı. ama kelimenin tam anlamıyla iki saniye sonra, omzunuza küçük öpücükler koymaya başlar.

Ona durmasını söylüyorsun ve o seni dinlemiyor. 'size - en azından elleriyle - tam olarak dokunmadığı için, kaymasına izin veriyorsunuz. bundan yararlanır ve sizi en çok etkilediğini bildiği yerde boynunuzu öpmeye başlar. iyi hissettiriyor, inkar edemezsin, bu yüzden ona bu sefer durmasını söyleme. bu onun kalçalarını sana doğru itmesine yol açar.

arkasında. sertleştiğini hissedebilirsin ve bu seni gerçekten açar. sonunda yeterince alay konusu oluyorsun. eğer seni becermek istiyorsa, onunla devam etmesi gerekiyor. ve bunu hiç şikayet etmeden yapar, kaygan yüzey endişesi olmadan sikini size sokar. Neyse ki ikiniz de kaymadınız ama seks ikinizi de o kadar tahrik ediyor ki banyo tezgahında devam ediyorsunuz.




ENHYPEN -reaction-Donde viven las historias. Descúbrelo ahora