chapter 3

508 26 1
                                    

Amikor kilépek a kiadó irodaházából, és a kocsim felé indulok, hogy végre haza siessek, valaki a nevemet kiáltja a hátam mögül.

- Ashley Rees, Ashley Rees!

Megfordulok, és látom, hogy csodával határos módon dr. Green siet felém. Mint mindig, most is makulátlanul fest, bár egy kicsit zilált.

- Hogy van Ashley? Megkapta az üzenetemet? Nemrég hívtam.

- Nem. - Bizseregni kezd a fejbőröm.

- Nos, csak nem értettem, miért mondott le négy időpontot is.

Négyet? Tátott szájjal meredek a nőgyógyászra. Ez hogyan történhetett?

- Talán jobb volna, ha a rendelőmben beszélnénk meg. Épp ebédelni indultam. Most ráér? - én pedig finoman bólintok.

- Természetesen. Én... - Nem találom a szavakat.

Négy alkalmat elmulasztottam? Lekéstem a gyógyszereket? Basszus!

Kábán követem dr. Green-t vissza a kórházba, fel a rendelőjébe. Homályosan emlékszem, hogy egy időpontot áttettünk máskorra, ezt még talán Landonak említettem is... de négyet?
Dr. Green rendelője tágas, jól felszerelt, a berendezése korszerű, illően egy magánkorház színvonalához.

- Nagyon hálás vagyok, amiért elkapott - motyogom.
Még mindig le vagyok döbbenve.

Dr. Green megmozdítja íróasztalán az egeret, s a számítógépebe mered.

- Igen... már több mint tizenhárom hete. Jobb lesz elvégezni egy tesztet, mielőtt újabb adag fogamzásgátlót írnék fel.

- Tesztet? - suttogom, és kiszalad a vér a fejemből.

- Egy terhességi tesztet. - mondja mosolyogva.
Jaj, ne!

Dr. Green az íróasztala fiókjába nyúl.

- Tudja, mihez kezdjen vele - mondja, és egy kis tartályt nyújt át. - A mosdó itt van a rendelőm mellett.

Mintha transzban lennék, úgy állok fel. Az egész testem automatavezérlésre kapcsol, úgy imbolygok ki a mosdóba.

Basszus, basszus, basszus, basszus, basszus! Hogyan hagyhattam ezt megtörténni... már megint? Hirtelen rosszul érzem magam, és némán imádkozom: Kérlek ne, kérlek ne! Túl korai lenne, túl korai, túl korai.
Amikor visszamegyek dr. Green rendelőjébe, merev, enyhe kis mosollyal fogad, és int, hogy foglaljak helyet az íróasztalával szemben. Leülök, és szótlanul átnyújtom a mintát. Dr. Green egy kicsi, fehér rudacskát márt bele, és figyeli. Amikor kékre vált, a doktornő felvonja a szemöldökét.

- Mit jelent a kék? - Szinte megfojt a feszültség.

Dr. Green felpillant rám, komoly a tekintete.
- Nos, Ashley, azt jelenti, hogy ön terhes.

Csak tátott szájjal tudok meredni dr. Green-re. Az egész világom darabokra hullik. Egy baba. Nem akarok gyereket... Még nem. Basszus! És a szívem mélyén tudom, hogy Lando karrierjével játszom jelenleg.

- Nagyon sápadt, kér egy pohár vizet? - aggodalmaskodik.

- Köszönöm. - Alig hallom a saját hangomat. A gondolataim száguldoznak. Terhes? Mikor?

- Látom, meglepődött.

Némán bólintok a derék doktornő felé, aki átnyújt egy pohár hidegvizet a kéznél lévő ballonos vízadagolóból. Iszom egy kortyot és ez pedig kifejezetten jólesik.

- Megdöbbentem - suttogom.
Még csak húsz éves vagyok...elöttem az élet.

- Elvégezhetünk egy ultrahang vizsgálatot is, hogy lássuk, mennyire előrehaladott a terhesség. A reakciójából ítélve, úgy sejtem, alig néhány hét telhetett el a fogantatás óta. Legfeljebb négy- vagy öthetes lehet. Feltételezem, még nem jelentkeztek a tünetek.

Kettőből Egy - | Lando Norris |Donde viven las historias. Descúbrelo ahora