Oceanul

19 1 0
                                    

Pe-nserate, soarele diurn isi palidise lepada de dupa orizont lasand in urma mii de raze razlete viu colorate. Cu aripile delicate si desprinsa parca dintr-un vis, o pasare se iveste pe cerul rosiatic ca flacara arzatoare a unui foc care se rasfrange in apa paciuita a marii. Simteam cum eu eram acea pasare plina de libertate care zbura cu mandrie spre tarmuri neexplorate. Rapizi si gratiosi, pescarusii brazdau cerul descriind curbe dintre cele mai fanteziste, plonjand in mare si inaltandu-se apoi spre cer, parca ar fi fost catapultati. Totul era tacere si calm. Noaptea incepea sa puna stapanire pe intregul peisaj. Orizontulse colora in rosu, ultimele raze dansara pe apa ca si niste manunchiuri de flacari sub tremurul valurilor mici. Simteam ca Albert imi taie visul...cu tipatul lui...

A:Damn girl!Ce bine arati in bikini!

D:Ca intotdeauna, esti un lingusitor Albert.

A:Si tu ca intotdeauna, ma vrajesti cu zambetul tau.

D: Eric! Iubirea mea ,ce mai faci...nu am mai vorbit de ultima oara...mai esti suparat pe mine?

Diana...o fata amuzanta, cu un zambet care te poate vraji in cateva secunde, genul de fata care stie sa obtina de la un baiat ce vrea cand vrea...genul de fata care nu ma impresioneaza si care totusi ma face sa ii vorbesc.

A:Voi doi va cunoasteti? 

E:Da am avut cateva conversatii destul de interesante acum cateva luni.

D:Hai iubire, stiu ca ti la mine mult. (Zambeste ea, cu o privire perversa)

E:Daca spui tu scumpete...uite am putina treaba, vorbim mai incolo.

Si plec lasand-o cu albert sa vorbeasca. Nu aveam nici un chef de ea si de replicile ei de agatat de zici ca le-a luat de la reducere de black friday...Am plecat sa o caut pe Arianna dar nu puteam sa dau de ea decat daca o gaseam pe Alice, asa ca pun mana pe telefon si o sun pe Alice.

E:Hei Alice, ce faci? Unde esti?

Al:Buna Eric, uite la borcan cu Arianna si Johnny si Kayle, tu ce faci? Ai ajuns?

Stai asa pauza...tocmai a spus ca e cu 2 baieti?

E:Da am ajuns, se pare ca l-am lasat pe Albert sa discute cu Diana, unde sunteti ca nu va vad?

Al:Uite aici iti fac cu mana.

E:A gata te vad, o clipa sa il aduc pe Albert.

Inchid telefonu il iau pe Albert de o aripa si mergem acolo, ii salutam pe toti si ne asezam langa ei pe nisip.

A:Cine vrea bere?

Se pare ca nici bine nu intrebase Albert ca toata lumea sarise pe el, numai eu savuram un fresh de portocale.

Al:Deci ce a-ti facut baieti azi?

E:Am fost pana in mall sa imi cumpar o jacketa si sa bem o cafea

Al:Serios? Si noi dar nu v-am vazut.

E:Da nici noi (ma uit la albert si ii zambesc) oricum nu am stat mult ne grabeam.

Si discutand noi acolo despre toate prostiile facute si barfe si ca intre un grup de adolescenti...o observ pe Arianna ca se uita continu la mare si era destul de trista.

E:E totul in regula? (O intreb eu)

Ar:Da, totul e in regula. Trebuie sa plec se face tarziu.

Si se ridica brusc si pleaca fara sa mai zica nimic.

Alice se uita la mine si imi face semn sa o las sa plece.

E:De ce a plecat ?

Al:Nu stiu.

A:Probabil ca o certau parinti daca ajunge tarziu acasa.

E:Nu fi bou Albert.

A:Ce? Zic si eu...Eric da-mi o bere!

E:Ia si taci!

A:Mersi.

E:Alice, nu poti afla ce a patit?

Al:Voi incerca.

E:Bine, chiar te rog.

E:Hai ca ne retragem si noi, pentru ca nu ma simt bine.

Si plecam si noi de acolo, pentru ca chiar aveam o stare nasoala.

A:Deci frate, ce ai patit?

E:E ciudat ma...nu prea a vorbit ne-a ascultat...tot timpul se uita la ocean si nu spunea nimic decat radea la glumele tale proaste si atat.

A:Macar cineva rade la ele. (Razand Albert)

E:Haide ma, nu am chef de glume, vorbim maine dimineata.

A:Bine coaie, vorbim maine.

E:Vezi ca tu iei cafea de data asta.

A:Gata printesa, am inteles.

Si Alfred plecand...

Hell can have me [Traducerea]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum