Dupa ce si-a fumat Albert tigara, ne-am urcat in masina si am plecat spre mall. Ajunsi acolo primul lucru facut a fost sa ii cumpar lui Albert pachetul acela de tigari si cafeaua promise, ca sa pot sa fac cumparaturile linistit. Am mers in Berska sa luam jacketa aceea din piele. Dupa ce am cumparat jacketa ne-am oprit sa mancam la KFC unde am avut o mica surpriza...
A:Ba aia e cumva Blonda?
E:Nu stiu nu o vad bine…
A:Ea e ma da oare cine e tipa de langa ea?
E:Hmmm..
Era o fata roscata care arata ca o razboinica si ca o amanta in acelasi timp, ca o femeie fara scrupule care ar face orice sa-si protejeze reputatia, dar si ca pe-o femeie ranita si batjocorita pentru ca are fata unei parasute si ochii unui copil inocent care si-a pierdut jucaria in prima zi de gradinita..
A:Coaie!..Coaie visezi? Aloo buna dimineata fromoaso, haide Eric trezirea!
E:Ce ma? Nu eram atent la tine.
A:Arati de parca ai vazut o stafie.
A:E cumva din vina fetei de langa Blonda?(spune Albert abtinandu-se sa nu rada in hohote)
E:Hai ma taci si mananca.
A:Ha! Nebunule, iti place tipa!
E:Mhm..
A:Hai sa o bagam in seama!
E:Ce?! Nuuuu! Hai acasa!
A:Opa...ce ai patit Eric esti speriat?
E:Nu! Termina odata cu prostiile!
A:Eh…daca nu vrei, ma duc eu sa o bag in seama.
E:Fa ce vrei frate...ma gasesti la masina.
Si ridicandu-ma de pe scaun, ma duc la masina, asteptandu-l pe Albert. Intre timp mi-am aprins o tigara si ma gandeam la vorbele spuse de tata candva...
Femeia ideală nu are corp, nici chip, nici voce, nici idei. Ea însăşi este o idee, o dorinţă, un motiv, un neajuns. Al tău, al vostru, al tuturor. Este un amestec alambicat de simboluri, culori, materiale, senzaţii şi parfumuri. Femeia e zgomotul sacadat al tocurilor de 12 care calcă apăsat trotuarul, marmura şi nervii întinşi la maxim, e rujul roşu aplicat cu o precizie şi acurateţe de desen tehnic, e parfumul care îţi sechestrează nările şi atenţia, care sfidează timpul şi te poartă înainte şi înapoi fără obligaţii financiare, doar emoţionale. Este otrăvitoare. Răutatea ei poate ucide. Ucide vise. Ucide inimi. Ucide minţi. Ucide şanse, speranţe, sentimente. Iese din văgăuna ei, ca un şarpe sâsâind şi, zăngănind inele, își scuipă veninul peste tot. Urmăreşte prada, târându-se lin şi confundându-se aproape cu tot ceea ce o înconjoară. O prinde, apoi, dintr-o smucitură precisă şi o acaparează. Se înfăşoară de gâtul acesteia şi o sufocă încet, încet, uitându-se, drăgăstos, în ochii ei. Femeia e muzică jazz, fum şi vin roşu. Oricât ai încerca s-o uiţi, n-ai să poţi. E ca o otravă vie, care sălăşluieşte acolo, în tine, mereu, ieşind din când în când la iveală, atâta cât să-ți aducă aminte că există. Vei supravieţui, toţi supravieţuiesc. Nu e letală, pur şi simplu există în tine atâta timp cât vei trăi, iar dacă există viaţă după moarte, atunci o vei gasi şi acolo. Foarte puţini sunt cei care i-au găsit antidotul. Iar antidotul nu poate fi altceva decât o alta otravă vie, cel putin la fel de puternică ca şi aceasta. Ciudate, razbunatoare, dureros de atragatoare, te iubesc pana la sufocare, te fac pe rand stapan, sclav, amant, sot, tata, iti schimba paradigmele, valorile morale, iti pun masti, te adora, te fac puternic, te lasa in patul lor, te ating usor pana la placere, te saruta pana la supunere si te lasa sa crezi ca le-ai ales, cand de fapt ele te-au ales pe tine. Pot face toate astea, ba chiar te vor transforma in intreg universul lor…Tu ai sa fii toate astea, iar la un moment dat, daca vor considera, vei deveni nimic. Simpla pulbere de praf ancorata de tocul de 12 cm.
In acest timp a aparut si Albert dupa aproximativ 20 de minute cu un zambet larg pe buze si in culmea fericirii...
E:Ce ai frate, ai castigat la loto?
A:Si mai bine amice!
E:Adica?
A:Am aflat cum o cheama pe roscata si am reusit sa o conving pe Blonda sa imi de-a numarul ei de telefon.
E:Cum o cheama?
A:Arianna.
E:Arianna? Si cu ce ma ajuta asta?
A:Nu te grabi…vine si ea diseara cu blonda la borcan.
Mi-a inchis gura instant, nu mai stiam ce sa spun, pur si simplu eram vrajit.