Priveste-n jur

23 2 0
                                    

A venit ziua ceea mare, ziua in care totul va lua sfarsit, totul se va intuneca pentru totdeauna, ziua in care voi uita de tot si nu voi mai stii de nimeni, voi fi o umbra, astazi ma voi sinucide, e ultima tigare pe care o fumez pe marginea coastei si ultima zi in care voi mai respire acest aer curat al marii...stau intins pe spate si imi imaginez momentul sinucideri mele. Umbra albastra cazand oblic dintr-o stanca invecinata, stralucirea soarelui pe otelul unui revolver, talazurile marii,estampele japoneze de alge complicate pe un fond de nisip auriu, spirale de sange ridincandu-se ca o flacara si lungindu-se in cristalul apei adanci, pasarile cantandu-mi moartea...poate va intrebati de ce si din ce motiv voi face acest lucru...pai sa incep cu inceputul.

Numele meu este Eric am 24 de ani, parintii mei au murit acum 6 ani intr-un accident de masina, sunt mostenitorul unei case de pe marginea unei coaste, aveam cam tot ce imi doream mai putin o persoana cu care sa impart totul, aceea persoana care sa imi faca fiecare dimineata mai frumoasa cu un sarut, acea persoana care sa ma iubeasca, persoana care vrea sa imbatraneasca alaturi de mine si sa avem o familie dar acea persoana lipsea...

Era o zi obijnuita de vineri numai buna sa iti bei cafeaua cu frisca si scortisoara pe deasupra, era in jur de ora 8 iar eu in sufragerie pregateam cipsruile, laptopul asteptadul pe prietenul meu Arnold sa mergem in mall. Arnold era un tip masiv de culoare cu ochii caprui in jur de 22 de ani, ne-am cunoscut in urma cu 9 ani in clasa a-8 a dupa la liceu unde eram colegi de banca, Arnold era batausul liceului dar tot odata un baiat bun cu cei 7 ani de acasa daca apucai sa il cunosti, spre deosebire de mine care sunt cel mai fitos baiat din liceu, dupa Arnold sunt cel mai fitos din lume, dar nu se pune problema. Dupa absolvirea liceului a urmat moartea parintilor mei, i-ar eu am fost ajutat de Arnold sa trec peste aceasta tragedie mereu mi-a fost alaturi ca un frate cu toate ca nu face parte din aceasta familie.

In jur de ora 8:30 a ajuns si Arnold la mine.

A: Ai tigari?(Prima intrebare a lui Arnold cand vine la mine)

E:Normal ca am frate, stai calm.

A:Da-mi acum una, urgent!

E:Usor barosane nu te ambala, poftim dar ce ai patit? Iar e Blonda de vina?

A:Bingo! Am auzit ca in seara asta vine Alice cu gasca ei de fete la borcan si nu stiu daca sa ma bag pe ea…

E:Normal ca da frate, mai si intrebi..

Blonda, sau pe numele ei adevarat Alice era genul de fata crescuta de mica in bani care la 15 ani umbla cu toti “smecherii” din liceu si se crede miss-ul acestui oras..  In fine, borcanul este un colt de plaja incercuit de stanci inalte, unde in fiecare seara ne adunam si dam petreceri sau anumite provocari.

A:Frate da tu nu ai de gand sa te bagi pe o combinatie cu una macar, de o noapte, daca nu pe o perioada lunga?

E:Nu vreau frate lasa-ma cu ele chiar nu am timp ..

Albert se uita la mine razand si tragand din tigara cu un zambet larg. Dupa vreo 5 minute de tacere gasesc eu o jacketa neagra de piele cu tinte.

E:Baa ia uite ce misto e jacketa asta neagra si e si al reducere de 20% la 200 de lei

A:Si ce mai astepti coaie, o invitatie speciala sau o reducere mai mare poate ai si tu bani sa ti-o iei.

E:Si hazul unde e?...Hai mai repede sa o luam!

A:Si eu cu ce ma scot daca vin cu domnia dumneavoastra?

E:Hai bufonule lasa misto-ul si misca iti iau un pachet de tigari si o cafea de la Starbucks daca te misti acum.

A:Asa mai merge ok stai sa fumez tigara si mergem imediat.

Hell can have me [Traducerea]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum