𝐑𝐚𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐡𝐞𝐚𝐯𝐢𝐥𝐲 𝐚𝐬 𝐓𝐨𝐨𝐧𝐨 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐌𝐨𝐫𝐢 𝐌𝐨𝐫𝐢 𝐡𝐢𝐠𝐡, 𝐡𝐞 𝐩𝐫𝐞𝐯𝐢𝐨𝐮𝐬𝐥𝐲 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐨𝐮𝐭𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐨 𝐝𝐨 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐪𝐮𝐢𝐜𝐤 𝐝𝐨𝐫𝐦 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐬𝐡𝐨𝐩𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐚 𝐜𝐥𝐨𝐮𝐝𝐲 𝐞𝐯𝐞𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐚 𝐡𝐨𝐫𝐫𝐢𝐛𝐥𝐞 𝐦𝐢𝐬𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐮𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐝𝐫𝐞𝐧𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐣𝐚𝐜𝐤𝐞𝐭 𝐡𝐨𝐨𝐝 𝐭𝐨 𝐛𝐞𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐡𝐢𝐞𝐥𝐝 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐰𝐞𝐫 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐤𝐲. 𝐅𝐢𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐫𝐞𝐚𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐚𝐫𝐠𝐞 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐛𝐮𝐢𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠, 𝐡𝐞 𝐚𝐥𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐜𝐨𝐥𝐥𝐚𝐩𝐬𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐥𝐨𝐨𝐫, 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐝𝐫𝐢𝐩𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐰𝐚𝐭𝐞𝐫.
"𝑴𝒂𝒚𝒃𝒆 𝑰'𝒍𝒍 𝒈𝒐 𝒕𝒐 𝑲𝒂𝒔𝒉𝒊𝒎𝒂'𝒔 𝒅𝒐𝒓𝒎 𝒕𝒐 𝒔𝒕𝒂𝒚 𝒇𝒐𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕, 𝒊𝒕'𝒔 𝒍𝒂𝒕𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝑰'𝒎 𝒑𝒐𝒔𝒊𝒕𝒊𝒗𝒆 𝒉𝒆 𝒘𝒐𝒏'𝒕 𝒎𝒊𝒏𝒅 𝒕𝒐𝒐 𝒎𝒖𝒄𝒉 𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕?" 𝑻𝒐𝒐𝒏𝒐 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕.
𝐓𝐨𝐨𝐧𝐨 𝐝𝐫𝐚𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐞𝐠𝐬 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐲 𝐭𝐨 𝐊𝐚𝐬𝐡𝐢𝐦𝐚'𝐬 𝐝𝐨𝐫𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐤𝐧𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫.
𝐈𝐦𝐦𝐞𝐝𝐢𝐚𝐭𝐞𝐥𝐲, 𝐊𝐚𝐬𝐡𝐢𝐦𝐚 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫, 𝐥𝐨𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐓𝐨𝐨𝐧𝐨 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐬𝐚𝐰.
"𝑶𝒉 𝑻𝒐𝒐𝒏𝒐, 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒂 𝒔𝒖𝒓𝒑𝒓𝒊𝒔𝒆! 𝑪𝒐𝒎𝒆 𝒊𝒏, 𝒚𝒐𝒖 𝒎𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒄𝒂𝒕𝒄𝒉 𝒂 𝒄𝒐𝒍𝒅." 𝑲𝒂𝒔𝒉𝒊𝒎𝒂 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒕𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈 𝑻𝒐𝒐𝒏𝒐'𝒔 𝒎𝒐𝒔𝒕 𝒓𝒆𝒄𝒆𝒏𝒕 𝒑𝒐𝒔𝒔𝒆𝒔𝒊𝒐𝒏𝒔 𝒊𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒓𝒐𝒐𝒎 𝒂𝒏𝒅 𝒑𝒍𝒂𝒄𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝐨𝐧 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒐𝒐𝒅𝒆𝒏 𝒇𝒍𝒐𝒐𝒓.
"𝑻𝒉𝒂𝒏𝒌𝒔 𝒇𝒐𝒓 𝒍𝒆𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒆 𝒊𝒏 𝑲𝒂𝒔𝒉𝒊𝒎𝒂.""𝑵𝒐 𝒘𝒐𝒓𝒓𝒊𝒆𝒔, 𝒕𝒉𝒂𝒕'𝒔 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔 𝒂𝒓𝒆 𝒇𝒐𝒓...!" 𝑲𝒂𝒔𝒉𝒊𝒎𝒂 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆𝒅.
"𝑪𝒂𝒓𝒆 𝒕𝒐 𝒔𝒕𝒂𝒚 𝒕𝒉𝒆 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕? 𝑰𝒇 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒐𝒇 𝒄𝒐𝒖𝒓𝒔𝒆." 𝑲𝒂𝒔𝒉𝒊𝒎𝒂 𝒂𝒔𝒌𝒆𝒅 𝑻𝒐𝒐𝒏𝒐."𝑶𝒇 𝒄𝒐𝒖𝒓𝒔𝒆, 𝑰 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒎𝒊𝒏𝒅 𝒔𝒕𝒂𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒆𝒓𝒆, 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒂 𝒅𝒆𝒄𝒆𝒏𝒕 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏 𝒂𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒂𝒍𝒍."
𝐊𝐚𝐬𝐡𝐢𝐦𝐚'𝐬 𝐜𝐡𝐞𝐞𝐤𝐬 𝐠𝐥𝐞𝐰 𝐛𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐩𝐢𝐧𝐤 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐨𝐨𝐧𝐨'𝐬 𝐟𝐞𝐫𝐧 𝐠𝐫𝐞𝐞𝐧 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐞𝐬𝐬𝐲 𝐭𝐚𝐰𝐧𝐲 𝐛𝐫𝐨𝐰𝐧 𝐡𝐚𝐢𝐫.
𝐊𝐚𝐬𝐡𝐢𝐦𝐚 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐨𝐤 𝐝𝐢𝐧𝐧𝐞𝐫 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐢𝐬 '𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝' 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐡𝐞 𝐝𝐞𝐬𝐩𝐞𝐫𝐚𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐚 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐢𝐦𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐢𝐧𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐓𝐨𝐨𝐧𝐨.
𝐇𝐨𝐭 𝐬𝐭𝐞𝐚𝐦 𝐰𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐩𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜𝐞𝐝 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐭 𝐩𝐚𝐧𝐬 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐜𝐨𝐫𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐭𝐨𝐯𝐞𝐬.
"𝑼𝒘𝒂𝒉, 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒔𝒎𝒆𝒍𝒍𝒔 𝒈𝒓𝒆𝒂𝒕 𝑲𝒂𝒔𝒉𝒊𝒎𝒂!"
YOU ARE READING
💫ʏᴀʀɪᴄʜɪɴ ᴏɴᴇ sʜᴏᴛs💫
Fiksi Penggemarɪ ᴋɴᴏᴡ ɪᴍ ᴡʀɪᴛɪɴɢ ᴀ sᴛᴏʀʏ ʀɴ ʙᴜᴛ ɪ ɴᴇᴇᴅ ᴛᴏ ᴅᴏ ᴛʜɪsss. ★sᴍᴜᴛ ★ғʟᴜғғ ★sᴡᴇᴀʀɪɴɢ ★ᴀɴɢsᴛ ʜᴀᴠᴇ ᴀ ɢᴏᴏᴅ ᴅᴀʏ ᴀɴᴅ ᴅᴏɴ'ᴛ ʀᴇᴀᴅ ɪғ ʏᴏᴜ ᴅᴏɴᴛ ᴡᴀɴɴᴀ 🙃