♕︎ ᖇᑌᒪᗴՏ 0.1 ♕︎

165 38 33
                                    

ᑭᗩᖇTIᑕIᑭᗩᑎTՏ

ꨄ︎ Fᴏʟʟᴏᴡ ᴀʟʟ ᴛʜᴇ ʜᴏsᴛs ᴏғ ᴛʜɪs ᴄᴏᴍᴘᴇᴛɪᴛɪᴏɴ
   
    ☼︎ chimmyswife06
      ☼︎Candace1306
        ☼︎ jeonyoonah

ʟᴀᴛᴇʀ ᴏɴ ғᴏʟʟᴏᴡ ʏᴏᴜʀ ᴊᴜᴅɢᴇs ᴛᴏᴏ

ꨄ︎ Aᴅᴅ ᴛʜɪs ʙᴏᴏᴋ ᴇɪᴛʜᴇʀ ᴛᴏ ʏᴏᴜʀ ᴘʀɪᴠᴀᴛᴇ ʟɪʙʀᴀʀʏ ᴏʀ ᴘᴜʙʟɪᴄ ᴏɴᴇ ᴛᴏ ɢᴇᴛ ʀᴇɢᴜʟᴀʀ ᴜᴘᴅᴀᴛᴇs.

ꨄ︎ Oɴʟʏ Bᴛs Mᴀᴋɴᴀᴇ ʟɪɴᴇ ʙᴏᴏᴋs ᴀɴᴅ ᴏɴᴇsʜᴏᴛs ᴀʀᴇ ᴀʟʟᴏᴡᴇᴅ. Mᴀᴋɴᴀᴇ ʟɪɴᴇ ɪɴᴄʟᴜᴅᴇs
    ᪥ Pᴀʀᴋ Jɪᴍɪɴ
     ᪥ Kɪᴍ Tᴀᴇʜʏᴜɴɢ
      ᪥ Jᴇᴏɴ Jᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ

ꨄ︎ Yᴏᴜʀ ʙᴏᴏᴋ sʜᴏᴜʟᴅ ʙᴇ sᴏʟᴇʟʏ ɪɴ Eɴɢʟɪsʜ. Nᴏ ᴏᴛʜᴇʀ ʟᴀɴɢᴜᴀɢᴇ ɪs ᴀʟʟᴏᴡᴇᴅ.

ꨄ︎ Yᴏᴜʀ ʙᴏᴏᴋ sʜᴏᴜʟᴅ ʙᴇ ʜᴀᴠɪɴɢ ɴᴏᴛ ʟᴇss ᴛʜᴀɴ      7 ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀs ᴇxᴄᴇᴘᴛ ғᴏʀ ᴏɴᴇsʜᴏᴛs. Tʜɪs ɪs ɴᴇᴄᴇssᴀʀʏ sᴏ ᴛʜᴀᴛ ɪᴛ ᴡɪʟʟ ɢᴇᴛ ᴇᴀsɪᴇʀ ғᴏʀ ᴛʜᴇ ᴊᴜᴅɢᴇs ᴛᴏ ɢʀᴀᴅᴇ ᴛʜᴇ ʙᴏᴏᴋ ᴀɴᴅ ᴄᴏᴍᴘᴀʀᴇ ɪᴛ ᴡɪᴛʜ ᴏᴛʜᴇʀs ɪɴ ᴛʜᴇ sᴀᴍᴇ ᴄᴀᴛᴇɢᴏʀʏ.

ꨄ︎ Iғ ʏᴏᴜ ᴇᴠᴇʀ ᴄʜᴀɴɢᴇ ʏᴏᴜʀ ᴜsᴇʀɴᴀᴍᴇ ᴏʀ ᴛʜᴇ ɴᴀᴍᴇ ᴏғ ʏᴏᴜʀ ʙᴏᴏᴋ, ʏᴏᴜ ᴀʀᴇ sᴜᴘᴘᴏsᴇᴅ ᴛᴏ ɪɴsᴛᴀɴᴛʟʏ ɪɴғᴏʀᴍ ᴍᴇ ᴏʀ ᴛʜᴇ ᴊᴜᴅɢᴇs. Iғ ᴡᴇ ᴀʀᴇ ɴᴏᴛ ᴀʙʟᴇ ᴛᴏ ғɪɴᴅ ʏᴏᴜ ᴏʀ ʏᴏᴜʀ ʙᴏᴏᴋ ᴏɴ ᴛʜᴇ 'ᴀᴅᴅʀᴇss' ᴘʀᴏᴠɪᴅᴇᴅ, ʏᴏᴜ ᴡɪʟʟ ʙᴇ ᴅɪsǫᴜᴀʟɪғɪᴇᴅ.

ꨄ︎ Yᴏᴜ ᴀʀᴇ ᴀʟʟᴏᴡᴇᴅ ᴛᴏ sᴜʙᴍɪᴛ ᴏɴʟʏ ᴏɴᴇ ʙᴏᴏᴋ ɪɴ ᴀɴʏ Mᴀᴋɴᴀᴇ ᴄᴀᴛᴇɢᴏʀʏ. Tʜᴏᴜɢʜ, ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ sᴜʙᴍɪᴛ ᴏɴᴇ ɪɴ 'ᴏɴᴇsʜᴏᴛ' ᴄᴀᴛᴇɢᴏʀʏ ᴛᴏᴏ.

ꨄ︎ Mᴀᴛᴜʀᴇ ʙᴏᴏᴋs ᴀʀᴇ ᴀʟsᴏ ᴡᴇʟᴄᴏᴍᴇᴅ.
(sᴇx, ᴠɪᴏʟᴇɴᴄᴇ, ʙʟᴏᴏᴅ, ᴀɴɢsᴛ, ᴍᴀғɪᴀ ᴛʜʀɪʟʟᴇʀ)

ꨄ︎ Gɪᴠᴇ ʀᴇsᴘᴇᴄᴛ, ɢᴀɪɴ ʀᴇsᴘᴇᴄᴛ. Iғ ʏᴏᴜ ᴡɪʟʟ ʙᴇ ᴘᴏʟɪᴛᴇ ᴀɴᴅ ғʀɪᴇɴᴅʟʏ ᴡɪᴛʜ ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ ɪ ᴡɪʟʟ ᴀʟᴡᴀʏs ʙᴇ ʀᴇᴀᴅʏ ᴛᴏ sᴇʀᴠᴇ ʏᴏᴜ.

𝘿𝙊𝙉𝙏'𝙎

ꨄ︎ Dᴏ ɴᴏᴛ ᴜsᴇ ʜᴀᴛᴇ sᴘᴇᴇᴄʜ ᴏʀ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛs ᴀɢᴀɪɴsᴛ ᴀɴʏ ᴏғ ᴛʜᴇ ᴏᴛʜᴇʀ ᴘᴀʀᴛɪᴄɪᴘᴀɴᴛs ᴏʀ ᴊᴜᴅɢᴇs. Iᴛ ɪs ᴀ ғʀɪᴇɴᴅʟʏ ᴄᴏᴍᴘᴇᴛɪᴛɪᴏɴ ғᴏʀ ғᴜɴ, ᴅᴏ ɴᴏᴛ ᴍᴀᴋᴇ ɪᴛ ᴛᴏxɪᴄ.

ꨄ︎ Dᴏ ɴᴏᴛ ᴛʀʏ ᴛᴏ ʙʀɪʙᴇ ᴛʜᴇ ᴊᴜᴅɢᴇs ᴏʀ ᴇʟsᴇ ʏᴏᴜ ᴡɪʟʟ ʙᴇ ɪɴsᴛᴀɴᴛʟʏ ᴅɪsǫᴜᴀʟɪғɪᴇᴅ.

ꨄ︎ Dᴏ ɴᴏᴛ sᴜʙᴍɪᴛ ᴛʜᴇ ʙᴏᴏᴋ ᴡʜɪᴄʜ ʀᴏᴍᴀɴᴛɪᴄɪᴢᴇ ɪssᴜᴇs ʟɪᴋᴇ ʀᴀᴘᴇ, ᴍᴜʀᴅᴇʀ, sᴇxᴜᴀʟ ᴀssᴀᴜʟᴛ, sᴜɪᴄɪᴅᴇ ᴀɴᴅ ᴀɴʏ sᴜᴄʜ ᴅᴀʀᴋ ᴛʜᴇᴍᴇ. Tʜᴇ ᴊᴜᴅɢᴇ ᴄᴀɴ ʙᴇ ᴏғ ᴀɴʏ ᴀɢᴇ, I ᴅᴏ ɴᴏᴛ ᴡᴀɴᴛ ᴛʜᴇᴍ ᴛᴏ ʙᴇ ɪɴғʟᴜᴇɴᴄᴇᴅ ɪɴ ɴᴇɢᴀᴛɪᴠᴇ ᴡᴀʏ.
Iғ ʏᴏᴜ ʜᴀᴠᴇ ᴘᴏʀᴛʀᴀʏᴇᴅ ᴀɴʏ ᴏғ ᴛʜᴇsᴇ ɪssᴜᴇs ᴀs ɴᴇɢᴀᴛɪᴠᴇ ɪɴ ʏᴏᴜʀ ʙᴏᴏᴋ, ᴛʜᴇɴ ʏᴏᴜ ᴀʀᴇ ᴡᴇʟᴄᴏᴍᴇᴅ.

ꨄ︎ Dᴏ ɴᴏᴛ ᴜɴғᴏʟʟᴏᴡ ᴍᴇ ᴏʀ ᴀɴʏ ᴏғ ᴛʜᴇ ᴏᴛʜᴇʀ ʜᴏsᴛs ʀɪɢʜᴛ ᴀғᴛᴇʀ ʏᴏᴜ ᴀʀᴇ sᴇʟᴇᴄᴛᴇᴅ. Wᴇ ᴡɪʟʟ ᴋɴᴏᴡ.

𖣔 Iғ ʏᴏᴜ ʜᴀᴠᴇ ᴀᴄᴛᴜᴀʟʟʏ ʀᴇᴀᴅ ᴇᴀᴄʜ ᴀɴᴅ ᴇᴠᴇʀʏ ʀᴜʟᴇ ᴄᴀʀᴇғᴜʟʟʏ, ᴅᴏ ᴠᴏᴛᴇ ᴏɴ ᴛʜɪs ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ sᴏ ɪ ᴄᴏᴜʟᴅ ᴋɴᴏᴡ ʏᴏᴜ ʜᴀᴠᴇ ʀᴇᴀᴅ ᴛʜᴇᴍ ᴏʀ ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ ᴇᴠᴇɴ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛ.                                               ʰᵉʳᵉ ☞︎︎︎

𖣔 Dᴏ ᴛʀʏ ᴛᴏ ᴘʀᴏᴍᴏᴛᴇ ᴛʜᴇ ʙᴏᴏᴋ ᴀs ᴍᴜᴄʜ ᴀs ᴘᴏssɪʙʟᴇ sᴏ ᴛʜᴀᴛ ᴡᴇ ᴄᴀɴ ɢᴇᴛ ᴍᴀxɪᴍᴜᴍ ᴘᴀʀᴛɪᴄɪᴘᴀɴᴛs.

𝑭𝒆𝒆𝒍 𝒇𝒓𝒆𝒆 𝒕𝒐 𝒂𝒔𝒌 𝒎𝒆 𝒂𝒏𝒚 𝒒𝒖𝒆𝒔𝒕𝒊𝒐𝒏𝒔. 𝑬𝒗𝒆𝒏 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒅𝒐𝒖𝒃𝒕𝒔 𝒂𝒓𝒆 𝒘𝒆𝒍𝒄𝒐𝒎𝒆𝒅 ☺︎︎

ᵠᵘᵉˢᵗⁱᵒⁿˢ ➪➪➪

Maknae Bts Awards-2021 ||Closed||Where stories live. Discover now