Partideki Olaya Bilet

12 2 0
                                    

Sabah annemin sesiyle uyandım."Ece hadi kızım uyan artık geç kalıcaksın"kafamı yastığın altına bastırdım.

Annem gelip yastığı kaldırdı"tembellik etme hadi kahvaltıya gel. Babanla sana birşey söyleyeceğiz"ofladım.
"Tamam geliyorum anne hadi çık"annem çıktı ve bende hazırlanıp kahvaltıya indim.
Babam gazetesinin altından"ooo bakıyorumda birileri uyanabilmiş."

Herzamanki babam işte."sanada günaydın babacığım"deyip yanağına bir öpücük kondurdum. Kahvaltı masasına oturdum.
Birden ikiside bana bakmaya başladı.

Annem söze başladı"kızım biz babanla işleri batırmak üzereyiz ve bu yüzden biraz yurt dışındaki amcanın ofisinde biraz iş yapacağız."
Yani annemler beni bırakıp yurt dışına gidiyordu ama ne kadar kalıcaklardı ki?

Dayanamadım ve sordum"peki ne kadar kalıcaksınız?"babam biraz hüzünlü bir şekilde"bilmiyoruz belki 1 hafta belki 1 ay belkide 1 yıl bilemiyorum her an çökebiliriz."

Gerçekten üzgünüm ama bu annemlerin gitmeyeceği anlamına gelmiyor. Eyvah okulu unuttum annemle babama öpücük verip koşarak okula gittim.

Okula vardığımda bizim grup bir köşede beni bekliyordu."selam nasılsınız"
Gizem hızla konuşmaya başladı"nerde kaldın kızım ya telefonun neden kapalıydı."
Eyvah galiba telefonumu sessizde unutmuştum ve beni çok merak etmişlerdi.

Barış kantinden koşarak yanımıza geldi" hoşgeldin ece ha buarada biraz tost aldım yermisiniz?"
Onu geri çevirmedik tostları yedik.
Birden söze daldım" annem ve babam bir iş seyahatine gidiyorlar ve ben evde tekim bu akşam bir şeyler yapmaya ne dersiniz"

Cemre büyük bir heyecanla" ben varım bu gece harika olucak." Herkes kabul etti. Hatta bazı öneriler bile aldım. Mesela Berk sınıftakileride davet edebileceğimizi söyledi. Bence kulağa hoş geliyordu.

" bence Berk'in fikri çok hoş,hadi davet edelim herkesi." Herkesi davet ettik. Bir grup hariç okulun popüler grubu kendilerini bir şey sanıyorlardı ve çok iticilerdi. Birden Alara ve köleleri bize doğru yürümeye başladı.

Alara küçümser bir ses tonuyla
" ay inanamıyorum bizim ezikler parti veriyor ve ben yani "parti kraliçesini"davet etmiyorsunuz çok alındım." Birden hepsi gülmeye başladı.

Çok sinirlendim ve aniden Alara'ya tokat attım. Bir anlığına afalladı ve sinirli bir şekilde" kızlar bitirin şu kızı tırnaklarım kırılsın istemem bunlar için değmez."

Alya ve Gonca üzerimize doğru yürümeye başladı. Gizem kendinden emin bir ses tonuyla" kavgaya gerek yok hepiniz davetlisiniz bu konu burada kapanmıştır."

Gayet açık ve netti. Hepimiz şaşkınlıkla onun gidişini izledik. Cemre çok sinirlenmişti" aptallık,onlarıda çağırdı partiye of ya ben bilerek onları davet etmedim." Barış Cemre'ye katılarak
" herkesin yapmaya çalıştığıda tam olarak buydu zaten"

Olayı kapatmaya çalışarak" tamam hadi derse girelim kavga istemem onlarda gelsin sorun olmaz" gülümseyerek sınıfa çıktım.
Elbet bende hoşnut olmamıştım.

----
Dersler bitmişti. Okul çıkışı ben koşarak eve gittim. Annem ve babam çoktan gitmişti.
Hemen hazırlık yapmaya başladım.

Sonradan gelen Cemre ve Gizem'de bana
yardım etti. Sonunda hazırlıklar bitti.
Yavaş yavaş davet edilen kişiler de gelmeye başladı. Berk ve Barış'ta geldiler.

Cemre alay edercesine" ooo bizimkiler de gelebilmiş sonunda hoşgeldiniz" Berk gözlerini devirerek Cemre'ye baktı.

Parti harika gidiyordu. Herkes deli gibi eğlenip coşuyordu. Ama ben annemi ve babamıda düşünmeden duramıyordum.
Derken babam aradı. Ne yapacağımı şaşırdım. Hemen kızların yanına gittim.

Telaşla" kızlar bana yardım edin babam arıyor eğer parti verdiğimi öğrenirse ben biterim" dedim.
Cemre kolumdan tutarak beni odama götürdü. Hemen Gizem ile odayı toparlayıp,düzenlediler.

Telefonu açtım. Babam hemen soruşturmaya başladı" yanındakiler kim kızım?" Dedi. Cevabım hazırdı" Cemre ve Gizem bugün burada kalıcaklar bir sorun yok demi?"
Annem gayet sakin bir sesle" sen iyiysen bir sorun yok tatlım"
_hayır anne bir sorun yok siz sadece çabuk gelin yeter"
Vedalaşıp telefonu kapattım.

Sanki içine doğmuş gibi özellikle görüntülü aramışlardı. Kızlarla aşağı indik. Ah olamaz bu partinin en güzelleri biz olmalıydık.
Birden içeri havalı yürüyüşleriyle ve görünümleriyle Alara,Alya ve Gonca girdi.
Kahretsin herkesin gözü bizim üzerimizde olmalıydı. Kabul etmeliydim ki gerçekten çok güzellerdi.

Alara'nın üzerinde bel hatlarını belli eden, gayet dar, dekoltesi parıltılı incilerle süslenmiş şık siyah bir elbise vardı.
Kırmızı el çantası ve kırmızı uzun topuklu ayakkabılarda kombini tamamlıyordu.
Sarı saçları hafif kıvırcık ve havalıydı.

Alya'nın üzerinde ise ön tarafları kısa ve arkası uzun,askılı bir kırmızı elbise vardı.
Ek olarak siyah bir boyunluk,gümüş zincirli siyah bir çanta ve siyah topukluları vardı.
Siyah saçlarını dümdüz bırakmıştı.

Gonca'nın üzerinde omuzları düşük,alt taraflara doğru kabarık,mini mor bir elbise vardı. Elinde ise siyah taşlı bir çanta vardı.
Siyah yüksek topuklularla çok özgüvenli duruyordu. Siyah saçlarının arasındaki mor renklerde ona ayrı bir hava katıyordu.

Onlar içeri girerken Cemre hızla Gizem'e doğru sert bir bakış attı. Sonuçta onları Gizem davet etmişti. Bu benim partimdi ve herkesin gözleri bizim üzerimizde olmalıydı.

İçeri geçip en gözler önünde olan bir masaya oturdular. Hâlâ birçok kişi onlara hayranlıkla bakarken bazıları deli gibi coşmaya devam ediyordu.
Gonca'nın kalkmasıyla hepimizin gözü üstüne dikildi. Gonca lavaboya gidicem gibisinden birşey söyledi. Üst kata doğru çıktı.

Aradan 1 saat geçmişti. Bir terslik vardı. Gonca yukarıda bir şeyler çeviriyordu. Kimse bunu aldırmadan coşmaya ve deli gibi eğlenmeye devam ediyordu.

Taki o çığlık sesi duyulana kadar...

SON...DEVAM EDECEK....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 24, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DEHŞET KAPISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin