5

24 0 0
                                    

"APA?!" teriak Areum.

"Kau tak dgr ke tadi? Aku kata kita tidur sebilik dan sekatil" ucap Jaehyun santai. "Takkan saya nak sebilik and sekatil dgn awak?"

Jaehyun hanya membiarkan soalan Areum tadi. Areum semakin kesal dgn Jaehyun. "Awak kenapa?". Jaehyun mengeluh. "Sbb kt rumah ni walaupun besar dan banyak bilik tapi bilik aku jer ada katil. Dan aku suruh kita tidur sekatil sbb takkan kau nak tidur kat sofa? Mesti kau tak nak kan? Aku pon tak nak tidur sofa. Don't worry, aku takkan apa-apa kan kau".

Areum menghentakkan kakinya. "Okay,fine!". Jaehyun tersenyum nipis menampakkan dimple nya. "Nanti lah aku belikan katil untuk kau lepas tu kau pindah lah bilik mana yg kau nak".

Areum menggulingkan biji matanya lalu menghempaskan badannya ke katil. "Aku nak mandi, lepas tu kau mandi atau kau nak mandi dulu?". Areum memandang Jaehyun. "Takpelah. Saya dh mandi kat rumah eomma".

Jaehyun hanya mengangguk lalu masuk ke dalam bilik mandi. Areum mengambil telefon bimbitnya lalu menekan aplikasi WhatsApp.

Si JK Arnab 🐰
online

Wey
11.35 pm

Apa hal?
11:35 pm

Aku benci kau. Aku khawin
kau sibuk kat luar negara
11:35 pm

Alah sorry lah Areum. Kerja
Aku penting
11:36 pm

Hehe aku faham. Tapi kau tak
nak cakap apa-apa kat aku?
11:36 pm

Okay, selamat pengantin baru
walaupun kau tak khawin dengan
lelaki yang kau cinta, dgn duda pula
tu
11:36 pm

Kurang ajar punya arnab . Btw,
kau bila balik Korea?
11:36 pm

Sabarlah. Nampak sangat rindu
aku tu. Lagi 3 hari aku balik
and aku ada suprise
11:36 pm

Buang masa jer aku nak rindu
kau. Apa suprise nya? Bagitahu
lah aku
11:37 pm

Adalah. Dah nama pun suprise.
Mana boleh bagitahu
11:37 pm

Okay lah kalau begitu. Patik ingin mengundurkan diri kerana patik ingin
beradu
11 :37 pm

Kau kenapa taetan? Yelah
selamat malam Areum
11:37 pm

Selamat malam juga Jungkook
11:38 pm
✅ seen

"Amboi, fokusnya kau main phone. Chat dgn siapa tu?"

"Chat den- OH SHIT! AWAK NI KENAPA?!" Areum menutup matanya. "Amboi berani carut kat suami eh? Kenapa kau tutup mata?"

Areum mendengus. Mcm mana Areum tak tutup mata? Dihadapannya terdapat Jaehyun yang baru keluar dari bilik mandi dan hanya bertuala yang menutupi pusat hingga lutut.

"M-mcm mana saya tak tutup mata? Awak keluar mcm tu jer". Jaehyun mengambil pakaiannya. "Aku lupa nak ambil pakaian aku sebelum aku mandi tadi" ucap Jaehyun lalu masuk ke dalam bilik mandi kembali.

Areum membuka matanya apabila terdengar bunyi pintu ditutup. "Huh, nasib aku cepat tutup mata tapi mata Aku still ternampak. Arghhh aku kena sertu mata aku lah mcm ni" desis hati Areum.

"Better aku tidur sekarang". Areum mengambil selimut lalu tidur. Jaehyun yg baru keluar dari bilik mandi melihat isteri nya tidur hanya menggeleng lalu mendekati tubuh Areum.

CHEAT } Jaehyun (NCT)Where stories live. Discover now