toch met 3handen op 1 buik?

3 1 0
                                    

Begin derde middelbaar het was mijn eerste jaar zonder Dorien in het middelbaar ik had haar zowat de rug omgekeerd en voor mijn kunstrichtig die ik nu nog altijd volg gekozen. Alleen Gwendo vond ik leuk de eerste maanden in mijn klas de rest vond ik maar rommel wij 2 moesten het dus maar met elkaar doen. Vorig jaar kenden we elkaar niet super maar toch klikte het dierekt en alles ging net zoals altijd op school de eerste weken is het altijd ontmoeting gezever en daarna dierekt les. Het viel mij al op dat onze klas niet de deftigste was en dat was hij ook niet. We stonden bekend als de "rotte" klas les na les kregen we tijdens godsdienst ( maar ook in andere lessen) te horen slecht we wel niet bezig waren, en jha ik deed soms ook mee. Kerst nou jha de week voor de kerstvakantie het was echt een dag om te vergeten en dat heb ik ook gedaan. Lisa begon meer en meer bij mij en gwendo rond te hangen en ik denk dat ik haar meer accepteerden dan gwendo. Ik zag veel van mezelf in haar dus dat zal erwaarschijnlijk ook voor gezorgd hebben dat ik na een tijdje (eigelijk bes wel lang, het einde van het schooljaar) dat ik gwendo een beetje meer negeerd en meer met lisa sprak. Maar toch ik kon mijn hart beter bij gwendo luchten als bij lisa en ik denk dat dat altijd mijn houvast is gebleven voor met gwendo te blijven omgaan. We waren 3 goede vriendinnen en we hadden elkaar nodig wan anders waren we letterlijk gewoon alleen in de klas.

Lisa was voor mij meer een persoon die ik zelf snel beu ben, gwendo bleef mij intreseren. Ze is mijn sjoeke. Bij ruimtelijke vorming 1 van da saaiste lessen die we kregen en nog altijd hebben hebben ik en gwendo ons echt geamuseerd soms hadden we een slechtere dag en daar hadden we op een dag een hele goede oplossing voor. Ze had ruzie met Xander en het was gedaan met mij en Ziggy, in haar schetsboek hebbe we rommel opgeschreven en hoe we ons op die moment toen voelde. "Hij weet niet hoe ik mij voel" " de stomme klootzak" en daarna over de namen met zwarte oost-indische inkt we hadden eennmeesterwerk gemaakt van hoe het er in ons hoofd aantoe ging en eerlijk he was geen mooi plaatje. Ik was deprie en diep gekwetst en ik denk dat gwendo zich op die moment nie beter voelde dan ik. Het was 1 van onze beste momenten samen maar we hebbe er betere gehad. Ook met lisa.

WIT OF ZWARTWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu