slecht

11 1 0
                                    

ik begin haar lichtjes irritant te vinden wat ik al met veel mensen heb gehad maar nu is het erover met haar zielig gedoe wat is dit? lisa is het met mij eens inge en eigenlijk heel de as plus haar bijna ex xander hoe komt het dat ze oppeens zoon irritant zielig kind is geworden hoe komt dat nu? ik antwoord bijna niet meer op haar berichten omdat ze toch alleen maar elle lange teksten stuurt die alleen maa gaan over hoe erg haar leven is en hoe ze alles alleen maar in't zwart of wit ziet naar mijn mening dan eigznlijk typte ze gewoon dingens zoals xander begrijpt mij niet en snpt niks van meisjes terwijl ze hem gewoon niet toelaat natuurlijk snapt die jongen dan niks van HAAR niemand doet dat trouwens behalve ik maar ik word mensen beu die ik begrijp of normaal begin te vinden ze worden gewoon een routine en geen mens meer in mijn ogen wat ik verschrikkelijk vind van mezelf maar ik zit zo in elkaar pech... gwendo zat zo dus niet inelkaa integendeel ze klamde zich aan iemand vast en als je haar geen goede adacht gaf dan dacht ze dat ze die aandacht dierekt ook niet waard was en begon ze in onze ogen zielig te doen terwijl haar zelfvertrouwen gewoon weg druipte en ae probeerde het te verstoppen maar ze kon het niet integendeel ze was het simpelste boek om te lezen maae het moelijkste te begrijpen!
ik weet ik kom ongelovelijk slecht over eigenlijk ben ik een regelechte BITCH maar gwendo was dat ook tzgznover andere mensen dus we paste perfzct bij elkaar tot dat lisa er zowat beter bijpaste en ik lisa haar "betere" vriendin werd en de bitch begon uit te hangen tegen gwendo maar ik kan er niks meer aan veranderen en als ik het zou kunnen zal ik het ook gewoon weg ook nooit doen want alles wat ik toen zei meende ik maar al te goed.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 09, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

WIT OF ZWARTWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu