[3]

196 15 8
                                    

Karar vermiştim.

Şimdilik makineyi saklıyacaktım.

Babam tanınmış bir bilim adamıydı. Bu makine medyaya sızarsa işte o zaman biterdim . Ayrıca eğer makine kötü bir amaç için kullanılırsa bu felaketlere yol açabilirdi.

Hem makineyi kullanmak için daha çok bilgi sahibi olmalıyım. Kafama göre kullanamam.

Evet , evet , en iyisi makine hakkında her şeyi öğrenene kadar onu saklamak.

Ve en önemlisi de bu konuyu hiç kimseye bahsetmemeliyim. Sadece benim ve babamın bilmesi daha iyi olur. Sonuçta ne kadar az kişi o güvenilir olur değil mi?

Ah, Tanrım cidden kafayı yiyicem.

Tamam Lisa kendine gel . İlk önce makineyi saklıyacak yer bulalım tamam mı?

Tamam. Bakalım , bakalım...

Neresi olabilir diye düşünürken zaten bodrum katında olan laboratuvarın zemininde olan kapak aklıma geldi .

Mahzene saklayabilirdim. Hem güvenliği de baya iyiydi. Kapak sadece ben ve babamın irisi ile açılıyordu.

Makineyi yerinden dikkatle kaldırdım ardından da mahzende güzel bir yere koyup kapağı kapattım. Kapak belli olmasın diye üzerinde kilim serdim. Kilimin üzerine de kenarda duran eski çalışma masamı çektim.

Hallettiğime göre artık burda durmadan gidebilirim. Şu an içinde bulunduğum ortam beni geriyordu. Temiz havaya ihtiyacım vardı. Burda daha fazla kalmak istemiyordum.

《¤》

Sahile gelmiştim. Çoğu kişi kafasını dağıtıp bir şeylerden uzaklaşmak için barlara gidip içerdi ama ben öyle ortamlardan pek hoşlanan biri değildim. Sahil kesinlikle daha iyiydi.

Denizin harika sesi, kokusu ve görseli varken niye ter , alkol ve sigara üçlüsünden oluşan iğrenç kokuya, gümbür gümbür müziğe ve yüzde %80'i yılışık insanlardan oluşan ortama mağruz kalamayı tercih ediyim ki...

Babam

Ben onun kızıydım. Tamam belki beni öyle görmüyor olabilirdi. Ne kadar acı verici olsa da kızı olmamı es geçelim aynı zamanda da yanında çalışan asistanıydım. En azından giderken bana haber verebilirdi. En son telefon konuşmamızda zamanımızın olmadığından bahsetmişti. Hadi ama bu cümleden nasıl onun böyle bir şey yapacağını üstüne üstlük kullanacağını tahmin edebilirdim ki .

Beni bu duruma hazırlayabilirdi. Bana bir şeyleri anlatsaydı en azından şu an ne yapmam gerektiğini bilirdim . Böyle sahilde oturup düşünmezdim . Beni düşünebilirdi. Ben nasıl onu düşünüyorsam o da beni düşünüp gitmeden önce haber vermeliydi, bana anlatmalıydı, beni burda bir aptal gibi bırakmamalıydı.

Telefon çalar.

Telefonumun sesi ile düşünmeyi bir kenara bıraktım. Jisoo arıyordu. Ah~! doğru ya ona haber vermeyi unutmuştum. Tanrım aklım tamamen başımdan gitmiş olmalı...

Derin bir nefes alıp ardından da boğazımı temizledikten sonra telefonu açmıştım.

"Efendim Soo

"Ya Lalisa! Nerdesin sen? Sizin bölüme gelip bakındım ama yoktun"

"Bir işim çıktı o yuzden sana haber vermeden çıkmak zorunda kaldım. Derslerim de bitmişti zaten."

"Ne işiymis bu? Hani bana uğrıyacaktın? Dün geceyi sana anlatıp rahatlamam lazım. Ayrıca Jeon Jungkook ile aranızda ne geçti?

" Aramızda bir şey geçtiği yok sadece seni araken karşılaştım o kadar zaten sonra da sen geldin?"

"Öyleyse bu çocuk niye sizin bölüme gelmiş herkese seni soruyor?"

"Ne? Ne diyor ? Ne soruyor bu çocuk? Ayrıca niye beni arıyor?"

"Herkese seni tarif edip numaran var mı diye soruyor. Yabancı bir numaradan mesaj gelirse eğer büyük ihtimal Jeon Jungkooktan gelmiştir. Neden aradığına gelirsek orayı hiç kimse bilmiyor."

"Neyse tamam soo. Bu aralar biraz meşgul olucam bilirsin babam... Senin yanına da pek uğrayamıcam. Sonra her şeyi konuşuruz olur mu?"

"Tamam lali kendine dikkat et. Tehlikeli sıvılarla oynama" demesiyle kıkırdayıp telefonu kapatmıştım.

Sanki bir bu eksikmiş gibi başıma bu çıktı. Partide ilk defa karşılaştığın birini neden ararsın ki...

Jungkook hakkında en çok duyduğum şey dengesiz oluşuydu.

Tanrı bilir beni niçin arıyordu.

Telefonumun aniden titremesi ile irkilmiştim. Bakışlarımı telefonuma çevirdiğim de ekranda gördüğüm yazı şu şekildeydi.

*********** numaradan 1 mesajınız var.

•○•○•○•○•○•○•○•○•♡•○•○•○•○•○•○•○•○•

Merhaba🙋‍♀️

Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Beğendiyseniz lutfen alttaki yıldıza basıp oy verir misiniz?

Bölüm hakkında ki dusunceleriniz nedir?

Sizce Jungkook neden Lisa'yı arıyor?

Bu arada Tae de ilerleyen bölümlerdekurguya katılacak. Şu an ne kadar liskook ağırlıklı olsada kurgu Taelicekook olucak.

Kendinize iyi bakın

Ily💖

A Place In Time |TaeLiceKook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin