2. bölüm

47 1 2
                                    

Atakanin agzi burnu kanlar icindeydi. Kim yapmisti bunu ona neden yapmisti? Aklim almiyordu. Kosa kosa yanina gittim. Hemen cantamdan bi mendil cikararak temizlemese baslamistim ki atakan eliyle elimi indirdi.

"Yapma Gamze. Benim canimi daha fazla yakma. Biz hata olarak basladik hemen hic biseyi uzatmadan bitirelim" dedi. Kulaklarimi tikayip hayir hayir bende seni seviyorum diyip gecistirmeye calistim. Ellerimi kulaklrimdan hizla cekip kandirma kendini hersey bitti demisti. Aglamaya baslamistim bukadar cabuk olamazdi. Aylarca uzaktan sevdigim adama tam kavusmusken buda neyin nesiydi ki? Hemen dudaklarina yapistim fakat karsilik alamamistim. Eliyle itti ve boylesi daha iyi diyip gitti...

Nasil olcakti simdi? Kimsenin en derine ulasamadigi yarama ulasmis adam, daha kötü bir yara kaziyip gitmisti. Cok tuhafdi o an . Canimi Yakanda oydu, acimi dindirecek olanda.. Orada yakinalrda bir banka oturup sahili izledim. Ne olabilirdiki Atakani bu hale getirip birbirimizden ayiran? Sahi neydi? Hickira hickira aglarken omzumda bir dokunus hisseddim. Ayda fisildadi-"iste bu yuzden ters davrandim sana" demisti. O an benim teselliye ihtiyacim varken uzerime gelmesi hicde dogru deyildi aslinda. Ayda aglama deymez seni kucuk seylerde birakacak adam hic olmasin dediginde aklima bir süphe dogdu. Neden kücük sey? Biseymi biliyordu acaba? Aydanin gozlerine bakarak bu soruyu sordugumda

"Hayir bisey bilmiyorum sadece olanlari uzakdan izledigimde onun seni elinin tersiyle itisi beni uzdu" demisti. Canim arkadasim yanimda oldugunu sanmistim. Beni eve goturdugunde babam odama bagirarak girmisti bi an tokat atacagini sanmistim ama tokattan daha kotusunu yapmisti . Soyledigi laflar canimi yakmisti. Babam nerden duymustu Atakani? Kim dedi ona? Babamla aram baya bozulmustu. Kendimi oyle yanliz hissediyordumki odamda . Enes kosarak kucagima atladi bi opucuk kondurup yanagima abla sen aglama babam o telefondan sonra cok kizdi ondan sana boyle davrandi " dedi. Hangi telefondu? Kim ne dedi babama ? Odam ve ben basbasaydik. Canim okadar yaniyorduki, okadar yanlizdim ki herkesden nefret ediyordum. Babam bana karsi cok soguktu . Ama ben babamin yuzunu eyecek bisey yapmamistim. Annemde babamin korkusundan benle konusmuyodu. Cok yanlizdim. Okula bi sureligine gidemiyordum. Ama kendime umut veriyodum. Hersey iyi olacak diye kendimi kandiriyodum . ...

----------------------1 ay sorna--------------------------

Büyük gun gelmisti. Babam beni assagi cagirdi. Kosa kosa inmistim.

Kara KaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin