4. bölüm

15 1 1
                                    

Gözlerimi actigimda hastanedeydim. Bir yanimda babam bir yanimda annem bir yanimda kardesim ve günce ela ayda. Hepsi bana neden yaptin bunu der gibi bakiyolardi. Bense göz yaslarimi tutamiyordum, neden ölmedim diye soruyordum kendime. Babam herkesin disari cikmasini istedi. Artik yanlizdik.

,, neden yaptin bunu kizim?" Dedi babam.

,, istemedigim adama sebebini bilmedigim bi sekilde vercektiniz. Cok direndim ben baba ama sen anlamadin, anlamiyacaksinda."

O sirada enes iceri tekrar daldi. Kosa kosa kucagima gelip yanaklarima iki tane islak öpücük kondurdu. Daha sonra doktor iceri girerek bugun tahliye olabilcegimi istedi. Ama ben olmak istemiyyordum. Eve gidersem ayni cehennem sürecekti. Herkes disarda beni bekliyorken günce ile odada yanliz kaldik. Günce" gamze ben galiba babana kimin söyledigini, Atakanida kimin dövdügünü buldum. Ben bir heyecanla tam kim demistim ki ayda ve elada iceri girdiler. ,, hadi kizim uyuyan prensesler gibi kalk evine git artik. Cokmu beyendin buralari ne " dediler. Günce gözlerime bakti. Bende aslinda kimin oldugunu tahmin edebiliyordum bu bakislardan sorna. Daha sorna gunce ayda ve ela evlerine gittiler, bizde kendi evimize . Annem ve babam beni odama götürüp ilaclarimi verdiler. Sakinlestiriciymis. Uyku yapan ilaclardi bunlar. Uyandigimda saat 18.00di. Kapi caliyordu. Annem kapiyi acti ve Güncenin sesini duydum. Günce kosa kosa odama gelip hadi Gamze sakince kimin yaptigini konusalim." Dedi. Ikimizde tam basliyacakken annem iceri girip biseyler icermisiniz demisti. Annem geri ciktiginda Günce lafa baslamisti. Acaba kimdi diye heyecanla bekliyordum.

Kara KaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin