بعد ما كان ادهم كرم السيوفى اعد يعني علي العربيه واليا نزلت لة بلعصاية.
. flash back.
ادهم كرم السيوفى: انتى لحقتى تنزلى امتى.
اليا ادم السيوفى: دا انا هوريك ايام سودة اصبر بس ده انا هوريك ماشى.
ادهم كرم السيوفى: صحيح اركبى كنت بقولك هوا انتى بابا كى عايش او ماما تك.
الياادم السيوفى:للاسف لا ماتوا فى حادثة عربية وانا فى الابتدائيه ومتجبليش السيرة دى تانى.
ادهم كرم السيوفى:طب خالتك عايشة ولا لا برضوا.
اليا ادم السيوفى:اة بس لية فية اية.
ادهم كرم السيوفى:لا مفيش انا عايز بس اشوفها.
flash back
بعد ماراح لخالتها.
ادهم كرم السيوفى:اهلا انتى خالت اليا.
الخالة:اة يا ابنى فى حاجه.
ادهم كرم السيوفى:لا بس انا كنت عايز اطلب ايدها منك بس انا والله لما عرفت ان باباها وماما تها ميتين زعلت والله العظيم بس المهم بس نكلم دلوقتى احنا.
الخالة:طيب المهم يا ابنى انتا شغال اية.
ادهم كرم السيوفى:انا صحفى وهى.
الخالة:صحفية برضوا يا ابنى.
الخالة:طيب استنا بقا نشوف البنت موافقة ولا اية يا ابنى ثانية بس هتصل عليها اخليها تيجى بوس تعالة كمان يومين.
flash back.
اليا ادم السيوفى: لا يا خالتوا انا مش موافقة واصلا انا معرفوش.
الخالة: يعنى دة اخر كلا عندك اة.
اليا ادم السيوفى: اة.
الخالة: طيب خلاص ماشى برحتك.
فى مكان اخر:.
تانى يوم.
روز محمد الصرافى: النهاردة احلى يوم فى حياتى كلها انهاردة عيد ميلادى يا ترى مين الى هيجى اما اقوم البس.
لبس روز محمدالصرافى.flash back
روز محمد الصرافى: اية دة هوا نور الشقة قطع لية انا خايفة يا ماما انا عندى فوبيا الضلمة اعااااا مين الى شالنى.
كريم ياثين الصرافى: قولى انتى ياترى مين الى ضرتية كثير مين امير الاحلام.
وكدا نكون خلصنا البارت التاسع ياريت التوقعات فى الكومنتات وهيكون رد فعل روز اية.
انا تعبت هكمل بقا فى البارت العاشر.
. بقلم. . abdo hatem.
أنت تقرأ
احببت طفلة
Mistério / Suspenseاحببتك وانا لا اعرفك وخطفتنى يااحمق من اجل الانتقام يااحمق اعتذر حسناا يااحمق