بعد ما كان عم روح بيقولها جاسر عمل كل حاجه.
flash back
روح احمد الجراحى: نعم جاسر مين.
العم: جاسر ابنى جاسر اسلام الجراحى انتى نسيتى ولا اية دا كان بيشيلك وانتى صغيرة.
روح احمد الجراحى: طيب يا عمى انا رايحة دلوقتى على الجامعة علشان اتاخرت.
flash back
روح احمد الجراحى وهى داخلة المدرسة.
flash back
بعد ما دخلت المدرسة.
روح احمد الجراحى: وهى دا خلة الفصل.
بنت عادية: انتى يا بيت انتى انتى جديدة هنا ولا اية وانطقى كدة علطول عشان مبحبش التناحة انجزى قرى.
روح احمد الجراحى: هوا انتى حضرتك ازاى بتكلمى بلطريقة دى ودخلتى جامعة نضيفة زى دى.
البنت: زى بقيت الناس انتى شكلك جديدة وعيزة تتربى يلا يا بنات ربوها.
روح احمد الجراحى: بصوت عال اعاااااااااااااااااا.
المديرة كانت داخلة الفصل: يلهوى اية الى عمل فى البنت دي كدة يا احمد يا احمد تعالة بسرعة خدها على الاوضة.
flash back
بعد ما فاقت روحت البيت.
روح احمد الجراحى:ازيك يا ليل انتى جيتى امتا.
ليل: انا لسة جاية من السفر انا وجوزى الا الاول فين اخويا وحبيبي الى وحشنى اوى.
روح احمد الجراحى: معرفش والله بس انا كنت عيزاكى فى موضوع كدة فى البلكونة عن جاسر يلا اتفضلى.
flash back
ليل: ها بقا اية الموضوع يا روح.
روح: مفيش انا سافرت انا واصحابى فا القطر الى مشا بعد وقع والناس الى فية ماتوا وكانوا صحبنا ونفس العدد فا جاسر طبعا اتجنن اصدى معرفش فاهوا لو عرف ان انا هنا هيجى يكلنى امانة فاهوا لما يجى يكلم عنى الهى عنى ماشى باى انا خارجة دلوقتى مع صحابي.
ليل: الوا يا جاسر روح هنا وعايشة تعالة بكرا باى.
روح: اة يا واطية كنت عارفة انك غدارة وهى بتكلم بصوت واطى وواقفة ورا الباب.
وكد نكون خلصنا البارت الرابع عشر انا الصراحة تعبت هعوض والله العظيم فى البارت الجاى عشان كنت تعبان جدا وعندى دور برد.
توقعاتكم 🙏👍.
.بقلم. . abdohatem.
أنت تقرأ
احببت طفلة
Gizem / Gerilimاحببتك وانا لا اعرفك وخطفتنى يااحمق من اجل الانتقام يااحمق اعتذر حسناا يااحمق