Medyayı ne siz gördünüz ne de ben gösterdim- okey?
Bölüme devam~ U>U
Bakugou Ai'nin alarmıyla gözlerini sinirle açtı. Ama siniri uzun sürmedi gözlerini açtığı gibi ona dönmüş ve inceleyen gözlere baktı.
Ai:Eh- Günaydın Katsuki! ////
Diyerek battaniyeyi üstüne örttü. Bakugou buna gülse bile ses çıkarmıyordu. Ai'nin üstündeki battaniyeyi eliyle çekerek Ai'nin gözlerine baktı.
Bakugou:Sanada günaydın Ai
Ai://////
Ai geriye doğru çekiletek yer yatağından kalktı. Bakugou oturur pozisyona gerek Ai'ye baktı ve konuşmaya başladı:
Bakugou:Birde bana "bana bakmayı kes" derdin
Ai şaşkınca Bakugou'ya döndü.
Ai:Ne? Ne zaman?
Bakugou dediğinin farkına varıp hızlıca yataktan kalktı.
Bakugou:Önemli bir şey değil! Hadi giyin ama çabuk ol!
Ai:Eh- tamam
Bakugou hızlıca odadan çıktı ve koridorda duvara yaslanıp beklemeye başladı.
Birkaç dakika sonra Ai okul formasıyla odadan çıktı. Bakugou gördüğü gibi:
Ai:Gelebilir-AAAA! KATSUKİ!
Ai derin bir nefes verip kapıyı kapattı.
Ai:Beni korkuttun
Bakugou:Belli oluyor hadi aşağı in birazdan gelicem.
Ai:Uh- Peki
Diyerek Bakugou'nun yanından geçip aşağı kata indi. Bakugou odasına girdiği gibi masada duran Ai'nin telefonundan bildirim sesi geldi. Bakugou kapıyı kapatıp telefonun ekranına baktı.
Olivia:
Atölyeni dağınık bırakmak ne demek?!Resimlerine elveda de!
*Olivia bir fotoğraf gönderdi*
Bakugou istemsizce sinirlendi ve ekranı kayrırdı.
Bakugou:Şifre şifre- Doğum günüm!
Bakugou şifreyi girdi ve ekran kilidi açıldı. Hızlıca mesajlara girip Olivia'nın gönderdiği fotoğrafı açtı. Yerde parçalanmış kağıt ve resim parçaları vardı. Sonradan ekranda bir mesaj daha belirdi.
Olivia:
Evet benim eserimi de gördüğüne göre idmana gitmem gerekiyor.Bakugou kaşlarını çatmaya devam ederken Olivia'nın aktifliği kapandı. Bakugou mesajları merak edip en yukarı çıktı- Garip olan ekran çok hareket etmeden en üst kısma çıktı.
Bakugou:Neden bu kadar az mesaj var-?
Bakugou mesajları okumaya başladı.
Olivia:
KİMLİK KARTIMI SEN ALDIN!Ai:
3 saat sonra da olsa anlamış olmana sevindim kuzen ^^Olivia:
GERİ VER ONU!Ai:
İşim bitince alırsın.Olivia:
O sarı kafalı saatli bombaya neden bu kadar meraklısın?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou X Reader
RastgeleEvet hangi mantıkla yazıldığı bilinmeyen kitaba hoşgeldin Kafadan atma sanatı 1.0 ( Yazım hatalarım mutlaka vardır. Ama olsun en azından eğlenceli bir kitap- yani sanırım) Her türlü şeyi yaşıcaksınız o yüzden sinirlenebilir , gülebilir , ag...