🌸💔💥-2

479 38 23
                                    

Kurogiri:Hadi başlayalım.

Yanındaki kişi başıyla onayladı. Etrafta portallar açılmaya başladı. Garipti- etraflarındaki renk çemberlleri farklıydı.

Aizawa:Koşun.

Ai:Ne-

Eddy:HADİ!

Eddy Ai'yi yakaladığı gibi koşmaya başladı.

Eddy:Deku!

Deku:Evet?

Ai:Uraraka

Uraraka:Huh?

Ai:Siz-

Birden önlerinde bir portal açıldı ve Deku içeri girdi. Deku yandaki binanın çatısındaki portaldan çıktı.

Uraraka:Deku-kun?!

Uraraka özgünlüğüyle kendini uçurmaya başladı ve Deku'nun olduğu binaya indi.

Bir portal daha. Eddy son anda fark edip Ai'yi geri çekti ama kendisini yavaşlatamadan portala girdi. Sorun şuydu Eddy hiçbir portaldan çıkmadı.

Ai:Eddy!

Sero sargılarla Ai'yi bağladı ve ordan çekti. Bakugou önündeki nomuya büyük bir patlamayla karşılık verdi ve nomuyu portala tekmeledi. Ai sargılardan kurtulmaya çalışırken Iida onu yakaladı ve alandan uzaklaştırmaya başladı.

Ai:Iida napıyorsun?!

Iida:Aizawa sensei seni uzaklaştırmamı istedi.

Ai gözlerini sinirle açıp kaşlarını çattı. Iida Ai'yi bir binanın önüneki banka oturttu. Iida hızlıca geri dönerken Ai bantlardan kurtulmaya çalışıyordu.

Shigaraki:Yardım lazım mı?

Ai:Huh-?

Ai şaşkın gözlerini kırptı ve iç çekti. Bir gülümseme takınarak.

Ai:İyi olur

Shigaraki elindeki eldiveni çıkardı ve Ai'nin üstündeki bantları toza çevirdi. Ai üstünü silkeleyip Shigaraki'ye baktı.

Ai:Anlaşılan odanı beğenmemişsin.

Shigaraki:Hava almaya çıkmıştık

Arkadan Dabi ve Toga geldi.

Ai:En azından yalnız değilsin. Bu iyi bir şey.

Ai etrafa dikkat çekmeden göz gezdirdi.

Dabi:Noldu?

Ai:Önemli bir şey değil. Benim gitmem gerek- Bu arada teyzeme söyleyin geç gelebilirim!

Diyerek koşmaya başladı. Toga gülğmseyerek el salladı.

Toga:Hoşçakal Ai! ^^

Shigaraki eldivenini geri taktı ve yürümeye başladı.

Dabi ve Toga Shigaraki'yi takip etmeye devam ettiler.
_______________________________________

Kurogiri:Çocuğu aldın. Sonraki kimdi?

*:Birazdan geri gelicek.

Kurogiri:Pembe saçlı kız mı?

*:Evet-

Bakugou büyük bir patlamayla Kurogiri ve yanındaki kişiye saldırdı. İkisi farklı yerlere kendilerini savurdu.

Kirishima Denki'yle beraber hızlıca Kurogiri'ye doğru saldırmaya başladılar. Başka bir portal açıp sıvıştı.

Bakugou X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin