^-^

367 37 35
                                    

Ai kapıya yaslanıyordu- Bakugou kapıyı açtığı gibi Ai yere kapaklandı. Ai gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı.

Ai:Kendime not birini beklerken duvara yaslan.

Ai gözlerini açıp Bakugou'ya baktı.

Ai:Evet odana girmiş bulundum-

Ai ayağa kalıp eteğini silkeledi. Bakugou kenara çekildi ve Ai odaya girdi.

Ai:Hm~ Odan güzelmiş

Diyerek kapının yanındaki duvara sırtını yaslayarak bağdaş kurup oturdu.

Bakugou istemsizce daha Ai'den gözünü alamıyordu.

Ai:Katsuki?

Bakugou kendine geldi

Bakugou:Huh?

Ai:Bana yukardan bakmayı bırakıcak mısın?

Bakugou Ai'nin önünde başını eğimiş pna baktığını yeni fark etmişti. Kendini toparlayıp yatağına oturdu.

Bakugou:Buraya niye oturmadın?

Ai:İğnenin yatğında kaybolmasını istemezsin diye düşündüm.

Diyerek çantasını kurcalamaya başladı.

Bakugou:Napıyorsun sen?

Ai:Dün yaptığımız taçlarıdan 3 tane daha lazım olduğunu söylediler-

Ai çantadan tel taçlar ve çiçekler çıkardı.

Ai:Malzemeleri aldım ama şansıma beni yemeğe çağırdın- bana yardım edebilir misin?

Bakugou merakla Ai'nin karşısına oturdu.

Ai:Çiçekleri benim ördüğüm gibi örebilir misin?

Diyerek tel saplı çiçekleri Bakugou'ya uzattı.

Ai:Pekala şunu telle bağla-

Bakugou Ai'nin dediklerini yaptı. İkisi de birer tacı bitirdi. Ai son taca baktı.

Ai:Beraber yapalım mı?

Bakugou onayladı ve boş tacı eline aldı. Ai çiçekleri taça bağlarken Bakugou Ai'ye bakıp duruyordu.

Ai:Bitti!

Ai diğer taçları çantasına koyarken Bakugou yaptıkları son tacı eline aldı. Ai Bakugou'ya döndüğünde Bakugou elindeki tacı Ai'nin başına taktı.

Ai:Uh-

Ai şaşkınca ona bakarken kapı tıklandı.

Mitsuki:Yemek hazır tatlım!

Bakugou:Geliyoruz!

Diyerek ayağa kalktı. Ai tacı eline alıp çantasına koydu. Bakugou odasının kapısında Ai'yi bekliyordu. Ai çantasını kapatıp ayağa kalktı.

Ai:Sağol Katsuki~

Diyerek gülümsedi ve odadan ayrıldı. Bakugou Ai'nin arkasından gelip mutfağa girdi. Ai'nin yanına oturudu.

Ai:Teşekkürler efendim ^^

Mitsuki:Bir şey değil tatlım

Yemek boyunca Bakugou yerde yatan Ai'yi düşündü- birden bir el karnına dokundu.

Ai:Bup

Bakugou kaşlarını çatarak Ai'ye döndü.

Bakugou:Napıyorsun sen?

Bakugou X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin