Co mnie denerwuje na wattpad? Jest parę rzeczy, których nie znoszę, bo są wręcz hamskie.
Pierwszą rzeczą jest kopiowanie opowiadań. Nie wiem jak ludzie mogą sobie przypisywać czyjąś pracę. Nie wiem co w ten sposób chcę osiągnąć. Szacunek, zadowolenie z samego siebie? Na pewno nic z tych rzeczy, oprócz opini, która później zostaje. Dla mnie to czyste lenistwo i hamstwo!
Drugą rzeczą jest oskarżanie o plagiat, nie znając treści utworu. Spotkałam się z tym osobićie i wiem co to znaczy. Ale nie rozumiem nadal, skąd ma ta osoba wiedzę, jeśli nie zna części dalszej, a krytykuje. A przedewszystkim siasta na prawo i lewo pojęciami, nie znając ich znaczenia. A najlepsze jest to, że po zażartych kłótniach, na sam koniec przyznaje rację autorowi. Prośba ode mnie, nie oceniajcie za szybko.
Kolejne co mi się nie podoba to duża ilość ff. Jest dużo osób, które pisze takie utwory. Dla mnie osobiście, osoby, która nie przepda za tym coś strasznego. Owszem nie powiem, bo niektóre przypadły mi do gustu, ale nadal wolę orginalne historie. Osoby piszące ff mają duży talent, ale nie rozumiem po co im ff. Przecież mogą napisać zwykłą historię, która również zyska czytelników ;)
Co lubię na wattpad?
Uwielbiam ludzi, których tutaj poznałam. Są to osoby pełne radości i pozytywnego nastawienia. Każda rozmowa wywołuje u mnie ogromny uśmiech. Ale nie mogę zapomnieć również o autorach, którzy dodają niesamowite historie ;)