dritt dag

72 1 3
                                    

'Grace's pov'

*ring* faen den helvetes alarmen, jeg tok opp telefonen og så på klokka,SHIT,SHIT,SHIT,SHIT!! Klokka, den var 09.50 det var 10 minutter til skolen, jeg hoppet ut av senga og løp som en galing rundt i leiligheten, jeg tok på meg en militær bukse, tynn tofarget genser og et par grønne vans, jeg tok smoothien ut av kjøleskapet og tok tak i sekken og løp ut, ånei,ånei,ånei jeg hadde helt glemt å ta på sminke, jeg fortet meg inn og tok på et lag med pudder, maskara og lipgloss, jeg løp ut igjen med hendene i håret og flettet en flette *ring,ring,ring* jeg tok telefonen "hei, Rose" sa jeg automatisk "du, hvorfor er du faen meg ikke på skolen ennå?, vi skulle møtes ved hjørnet og du var ikke dær også hørte jeg det ringe inn og da måtte jeg løpe" sa hun lavt, jeg tror hun var inne i timen, jeg fortsatte å løpe "jeg våknet for 15 minutter siden, telefonen min er litt klikk så noen ganger ringer alarmen senere en det jeg har stilt inn" svarte jeg andpusten "men jeg må gå nå, er ved hjørnet, hadet" tilføyde jeg og løp rundt hjørnet *krasj* "oi, unskyld" sa jeg automatisk "neida, det går bra" sa gutten og strakte ut hånden, jeg stivnet når jeg så hvem det var...

.........

Håper du likte den, lurer du på hvem det er? Hahah det er hemmeligt til neste kappitel. Husk å følge min bff jeg vill informere litt om historien på twitter, navnet mitt er @cellyj, Rose som er i historien er min egenlige venn, hennes ekte navn er Kidist og på wattpad heter hun kidist_g og husk å les historien hennes også den er kjempe spennende.

Dream(ferdig midt i fortellingen...)Where stories live. Discover now