OMG, det er han

70 1 0
                                    

'Forfatter sier' okay, først må jeg bare si at dette var før o2l splittet opp, jeg lurer på om du har klart å gjettet hvem hun møter, men nå snart kommer det, men først! Det i det første kappitelet (info kappitelet) så skrev jeg 'mørk hud' det menes ikke rasistisk, det hadde vært slemmere hvis jeg hadde skrevet svart hud, brun hud eller neg**, men ja jeg ville bare få det oppklart så hahhah det hørtes dumt ut men ja,oj,oj,oj nå får dere vite hvem det er hun møter

'Grace's pov'

Jeg stivnet når jeg så hvem det var, det var, det var... Sam Pottorff (hihi, håper jeg skrev det riktigt) "hallo! Er du der?" spurte han og prikket meg på skulderen, jeg kom ut av drømmeverden "sorry, jeg er bare en VELDIG stor fan av deg og resten av o2l!" sa jeg og rødmet, "neida,neida det går bra men skulle ikke du vært på skolen for minst 20 minutter siden?" spurte han og dro meg opp "jo, men jeg ble forsinket så jeg fikk det travelt og når jeg stresser bruker jeg bare lenger tid" halv visket jeg og begynnte å gå mot skole porten "VENT!" ropte han og løp etter meg "kan du ikke bare droppe skolen i dag også kan vi to heller finne på noe?" spurte han og smirket til meg "men jeg må på skolen idag,vi har en prøve, men hva med rett etter skolen?" spurte jeg og så bort "jo, sikkert men her er nummeret mitt og da ses vi ved hjørnet klokken 14.45?" sa han og gikk bort jeg sto og så etter han men han hadde gått forbi hjørnet så jeg så han ikke lenger, åja også var det denne helvetes skolen, jeg løp inn til timen og da skal jeg si deg, det var den værste skole dagen ever, men etter skolen var det en drøm.

Jeg gikk bort til hjørnet med Rose, og gjett hva, Sam, Kian Lawley og Trevor Moran sto der å snakket, når Sam så meg løp han bort og ga meg en stor klem, "hei, Sam" sa jeg og smilte "hei..." sa han og hintet frem til at jeg skulle si nsvnet mitt "Grace" sa jeg og rødmet "åja, hei Grace, dette er Kian og Trevor, de skal være med, og Cameron møter oss ved resturanten om en time, du kan ha med deg vennina de hvis du vill" sa Sam. Og Kian og Trevor gikk fram og hilste på oss. "Kan vi bare gå innom leiligheten min først for å hente noe?" spurte jeg og så bort på Sam "ja, selvfølgelig" sa han og vi begynnte p gå mot leiligheten...

........

Hei, håper du liker historien, jeg har på en måte got into the wattpad thing, hvis du skjønner, om litt blir det en overaskelse (ikke et kappitel, men noe annet) jeg er glad i denne historien (litt ege må man jo være) og jeg må bare si at av og til iblant så updater jeg et kappitel så det er vært å sjekke det to gsnger, men som regel skriver jeg det på twitter om jeg skulle funnet på å update en historie. Om ca. 10 min kommer det en overaskelse

Dream(ferdig midt i fortellingen...)Onde histórias criam vida. Descubra agora