'Grace's pov'
vi gikk til leiligheten min, når vi kom inn løp jeg på rommet mens de andre ventet, jeg tok på meg en grønn shorts og en grå Nirvana t-sjorte, jeg så meg i speilbildet mitt, det så i hvertfall litt bra ut. jeg gikk ut på stua.
'kian's pov'(haha gjette det kom som et sjokk)Grace løp inn på rommet sitt, hva hun gjorde der, hva vet vell jeg uansett når hun kom ut igjen var hun super pen, og når jeg mener pen mener jeg PEN! jeg tror jeg sto å stirret en god stund for Sam måtte prikke meg på skulderen minst 1000 ganger før jeg kom ut av drømme verden. Grace rødmet og sa "kanske vi burde gå nå, før det bli mørkt?" alle nikket og gikk ut, jeg og Grace gikk ved siden av hverandre og snakket som noen galinger hele veien til sentrum, "OMG,OMG,OMG" skrek Rose og pekte på en gutt på andre siden av gaten, "HVA? HVA? HVA? HVA?... OMG, DET ER HAN" skrek Grace og dro med seg Rose til andre siden av gaten. "Hva er det?" ropte jeg etter dem, men det var forsent de var allerede borte inne i flokken. jeg, trevor og sam gikk til den andre siden av gata der alle jentene sto, vi presset os fram. *HYYYYYYYYYYYL* alle jentene så oss og begynnte å løpe etter oss, vi løpte og løpte også kom vi til et hjørne, vi smatt inn bak noen søppeldunker. *ring ring ring' sam tok opp telefonen "hei, vi gjemmer oss bak noen søppel dunker, alle jentene er der" hvisket han inn i telefonen, han snakket litt og la på "de er her straks hvisket han og ble helt stille "hei" sa en stemme, det var bekmørt ba søppeldunkene så vi så ingenting men jeg hørte hvem det var, det var Grace og Rose, jeg fikk et skart lys rett i øyene mine, også gikk lyset videre til Sam også Trevor også gikk det rundt der vi satt, "kom, jeg vet en vei" sa Rose og begynnte å krabbe bortover skjuet, vi andre fulgte etter "her er det" sa hun og lyste lyset på en dør, hun åpnet døren og gikk inn, jeg må innrømme det jeg var litt redd, vi måtte gå opp en trapp også bort en gang oså kom vi til en dør. "her" sa Grace og ga oss noen jakker, min jakke var kanskje en størelse for liten "den er fo liten"sa Sam og ledde "sorry da, det var alle jakkene jeg hadde" svarte Grace "hva mener du?" spurte Trevor, "når vi så at alle jentene sto utenfor skjulet skjønte vi at det var der dere gjemte dere så vi løp hjem til meg og hentet alle jobb jakkene mine" svarte Grace "hva mener du med jobb jakker?" poppet det ut av meg " vi erinn på lageret til Walmart, jeg og Grace har jobbet der før og vi fikk fem jakker" sa hun og smilte "ja og vi må late som om vi jobber her men med en gang vi har kommet gjenno lager nommer to og ut i buttiken må vi ta av jakkene" sa Rose og gikk mot døra vi gikk mot døra og klarte akkurat å komme oss ut av lageretuten å bli merket, okay okay javi ble merket en gangme da var det en som spurte oss om noe. vi gikk ut i buttiken også fortet os og ta av jakkene, "hvem var det egentlig dere så?" spurte Sam "vi så Cameron Dallas" sa Grace og smilte hysterisk latterligt.
'Grace's pov'
alle gikk ut av buttiken og vi gikk nedover vegen til nereste resturang, vigikk inn og satte oss ned ved et bord, jeg og Rose bestilte oss en smoothie ogn salat mens Trevor bestilte hamburger og pommes fritez(har ikke peiling på hvordan det skrives) mens Sam og Kian bestilte seg en stor pizza sammen, vi snakket om alt som hadde skjedd og ble skjent med hverandre.
...............
wow, det ble langt, takk til Kididst for inspirasjonen til dette kappitelet les hennes historie å skjønner du. håper du likte det, see ya bye ;)
YOU ARE READING
Dream(ferdig midt i fortellingen...)
Randomgidder ikke skrive mere på den så gjærne start å lese den og hvis du vill at jeg skal fortsette skriv i kommemtar feltet for dettw gidder jeg itte jfkfks les heller "Leave(Luke Hemmings fanfic)