bayanlar baylar
Şu elimde görmüş olduğunuz kitap wattpad klasiklerinden olup bol mizah içermektedir. Su içerken ve ya yemek yerken okunması püskürtme ve boğazda kalma ihtimali sebebiyle önerilmez. Sevgi ısısında muhafaza ediniz.
DİKKAT‼️⚠️
Kitabım...
İstek tepkisi için EmineNisaakr'ye teşekkür ederim.
Slender: gayet iyi şimdi gidip onu çıkar seni göreve göndereceğim.
Jeff: hmmmm... Şöyle bir dön bakalım (dönersin) takım güzelde sende bir sorun var.
Liu: hıhı evet evet (kitap okuyordu ilk başta önemsemedi sonra göz ucuyla baktı) SEN DÜNYADA GÖRDÜĞÜM EN BÜYÜK APTALSIN MODEL OLMAK VARKEN KATİLLİK YAPIYORSUN!!
Toby: VAY CANINAA harika olmuş ama o kravatı çıkarınca daha havalı olursun.
Masky: ohaaa taş gibisin (çok şaşırmadı güzel/yakışıklı olduğunu biliyor)
Hoodie: bekle bir dk... Gözlerim ışıltından kör oldu sanırım (ilk defa adam gibi iltifat etti)
L.J: HAHAAHHAHAH biryeremi gidiyorsun?
E.J: bunu neden giydinki çirkin şey (aslında çok beğendi ama kıskandığı için belli etmiyor)
Sally: TRENDERMAAAAN(doğru yazdım inş) BANADA TAKIM ELBİSE DİK LÜTFEEEN!
Ray: -ıslık çalar- vay canına S/A bu güzelliği/yakışıklılığı neye borçluyuz?
Jane: (mary'le evlenme yıl dönümünü kutluyor)
İnşallah istediğin gibi olmuştur yeni bölümde görüşmek üzere 👋