Tepki-11

1.2K 44 55
                                    

Tepki için emine2005ozdemire teşekkür ederim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tepki için emine2005ozdemire teşekkür ederim.

      İnterneti olmayanlar için:
Biz şimdi merdivenlerden çıkıyoruz onlarda aşağı iniyor. Sonra bişi oluyor biz aşağı düşüyoruz ve bunların başı bizim göğsümüze gelecek şekilde yere kapaklanıyoruz.

Slender:  tam düşerken seni uzuvlarıyla tuttu. ( Fangirller =(╯°□°)╯︵ ┻━┻)
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Jeff: -şuan aklına senle alakalı değişik fantaziler geliyor- s/a bilerek düşme numaran harikaydı ama bende işe yaramaz (iç sesin hiç öyle demiyo Jeff)
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Liu: -(⁄ ⁄•⁄-⁄•⁄ ⁄)- fısıldayarak: tanrım çok sexsi(bunu yazarken utandım 😳😣)

S/A: Liu bişeymi dedin

Liu: HAYIR!... Yani bişey demedim...
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Toby: (anında kalktı) s/a sakın clock duymasın içimden geçer.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Masky: -umursamaz- kalk hadi... -elini uzattı-
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Hoodie: -kıpkırmızı oldu- s-s/a biraz dikkat et çok s-sakarsın

S/A: hoodie niye kekeliyorsun?

Hoodie: sananee!
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
E.J: s/a olmadı böyle -kafasını karnına getirir- hah şimdi böbreklerini duyabiliyordum.(romantizmin içine etti kısaca)
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
L.J: -son anda kenara çekildi sende yere amele sümüğü gibi yapıştın-  ahahhaahhaahahahhaHAHAAAHAHAHAAHHAAH...
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Sally: abla/abi iyimisin

S/A: sanırım sırtımı hissetmiyorum-ani haraket yaparsın- aaahhhh! İyi haber sırtımı hissediyorum kötü haber omurgamı kırdım sanırım.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Ray: s/aa~ buna istersen benim odamda çıplak devam edebiliriz~( bana borçlusun seni kurtardım. Tavayla onun kafasını kırdım 😌🍳)
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Jane: s/a tatlım biraz dikkat et.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Bak bu kız gibi bana istek atın lütfen aklınıza ne geliyorsa hatta smut tepkide olur amaa atın yaparım.
Neyseee sizi seviyoreeeem. Öptüm.😘❤️

creepypasta TepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin